Jeugdnijs

Robert Hoekstra nimt ôfskied
6 juni 2004

Teaminschrijvingen
De jeugdcommissie heeft besloten om de teaminschrijvingen voor het volgende seizoen iets te wijzigingen.
Zo worden er geen 5 E teams ingeschreven maar 4 en worden de F pupillen nu al aangevuld met een F4. Voor de F4 staan nog maar 2 spelers op papier maar de ervaring is dat na het behalen van de zwemdiploma’s er een hoop nieuwe pupillen leden bijkomen.

Af- en aanmelden
Wanneer er leden zijn welke zich onverhoopt willen afmelden. Alstublieft afmelden voor de vakanties. Voor aanmeldingen, welke wij liever zien, geldt dit natuurlijk ook.

Eurovoetbal
Vorige week vrijdagavond zijn de F4 en D2 naar het Eurovoetbal toernooi in Heerenveen geweest, zij hebben een leuke avond gehad en hebben Heerenveen zien winnen van Ajax. Als er nog foto’s gemaakt zijn, mail deze dan even naar
info@vv-sds.nl

Trainingen A-junioren
Binnen een dag of 10 verwachten wij witte rook voor wat betreft de training van de A1 junioren.