Foarbeskouwing SDS-WPB

19 oktober 2004
Op de fyts??
20 oktober 2004

Hjir de foarbeskouwing fan Richard de Jong fan Waterpoort Boys 1 op hun wedstriid fan kommende sneon tsjin SDS:

*S.D.S. – W.P.B. zaterdag 23 oktober 2004
Het is alweer even geleden dat beide ploegen tegen elkaar speelden. In het seizoen 2001/2002 was dacht ik de laatste keer.
Er zijn al heel wat potjes uitgevochten tegen S.D.S, er gebeurd altijd wel wat in Oosterend of Sneek en elk spektakel wordt er altijd wel geboden. S.D.S. is dit seizoen weer gepromoveerd naar de tweede klas en ze doen het hartstikke best naar zes wedstrijden staan de heren weer bovenaan, W.P.B. doet het ook prima dit jaar met nog maar een verliespartij in het lopende seizoen. Afgelopen zaterdag werd er in de tweede ronde van de beker eerste klasser Leeuwarder Zwaluwen uitgeschakeld. Onder het spiedend oog van de trainer
van S.D.S. (hij bleef maar schrijven) werden de sweltsjes van het kastje naar de muur gestuurd wat resulteerde in een klinkende overwinning voor de Boys van 5-1. Net als de afgelopen weken werd er prima gespeeld en nu werden de kansen ook eens afgemaakt. Met dit in het achterhoofd gaat de ploeg dan ook vol vertrouwen richting Oosterend.
De mannen uit Oosterend en omstreken bulken natuurlijk ook van het zelfvertrouwen en zijn dan ook de favoriet voor zaterdag en dat is in het verleden wel eens anders geweest. Ik denk dan ook dat het weer een veel besproken pot voetbal op zal leveren waar alle ingrediënten ongetwijfeld in zullen zitten.

Tot zaterdag