Clinic Maarten de Jong

20 mei 2010

Kom nei Wommels!
(Toekomstige) Jeugdspelers,
Kom nei Wommels organiseert 2 juni aanstaande  een voetbalclinic gegeven door Maarten de Jong van SC Heerenveen (Voormalig prof-voetballer).
Er worden vijf clinics van  25 minuten georganiseerd met medewerking van VV SDS tussen 13.30 uur en 16.00 uur te Wommels.
Je hoeft hiervoor niet lid te zijn van een voetbalclub of vereniging. Wel moet je in de leeftijd zijn van 6 jaar tot 16 Jaar.

De deelnemers worden ingedeeld op leeftijd en volgorde van binnenkomst.
Definitieve deelnemerslijsten worden uiterlijk  op 29 mei gepubliceerd de website van VV SDS.
Opgeven kan  via e-mail naar
Foarsitter-jeugd@vv-sds.nl met vermelding van Naam, leeftijd,
eventuele spelerscategorie (indien bekend) Opgave kan tot 27 mei.
Veel voetbal plezier!!
Hans van der Schaar

Correctie op  artikel “Opgave voetbalclinic”:

In verband met enorme belangstelling voor de clinic van Maarten de Jong, heeft de organisatie Kom nei Wommels samen met VV-SDS de procedure voor het inschrijven voor de clinic aangepast.

Opgeven kan tot 1 juni  (ipv 27 mei) op Foarsitter-jeugd@vv-sds.nl  . De indeling wordt op 2 juni op De Terp in Wommels bekend gemaakt.

Voetballers zorg dat je er 2 juni op tijd bent (13:00 uur).

Veel sportief plezier toegewenst.
Hans van der Schaar