Bûtenpost sjocht it hielendal sitten

It begjin (1)
25 maart 2004
Wat is "Schwalbe" yn it Frysk?
25 maart 2004

Sneon spilet SDS 1 thús tsjin de nûmer 3 fan de 3e Klasse B; Bûtenpost. Op de webside fan vv Bûtenpost docht bliken dat de Bûtenposters aardich hoopfol binne foar de wedstriid fan kommende sneon. Sy binne sels fan doel om sneon mei in bus fol supporters nei Easterein te kommen. Wol hâlde sy der rekken mei dat it de lêste kear is dat sy dit seizoen mei de bus nei in útwedstriid geane. Hooplik foar SDS hat Bûtenpost lykas SDS lêst fan in “bus-kompleks” en smakket allinne it bier de weromreis goed yn ‘e bus en net de oerwinning. Jimme kinne jimme noch opjaan!

Busreis: SDS – Buitenpost

16-03-2004

Voor het eerst (en waarschijnlijk ook voor het laatst) zal er dit seizoen een busreis worden georganiseerd. De topper SDS-Buitenpost is voor ons vlaggeschip zeer belangrijk. In deze wedstrijd wordt bepaald of de mannen van Jan Douma nog een feestje voor hun trouwe supporters in petto hebben, een kampioensfeestje wel te verstaan. Hopelijk kunnen ze met uw steun de eerste stap zetten door een overwinning op SDS. Opgave voor deze busreis kan achter de bar in de kantine. Of u kunt natuurlijk ook ff mailen

Kampioenschap nog mogelijk!!!

16-03-
2004

Vorige week hielden al vele Blauwkes rekening met een bijrol wat het kampioenschap betreft. Maar een week later liggen de kaarten er opeens heel anders voor. Al is de achterstand op Be Quick en huidig koploper SDS nog steeds vrij groot (5 verliespunten). Maar met de topper uit tegen SDS nog in het verschiet en de wedstrijd SDS – Be Quick op 24 april lijken er kansen om de aansluiting met deze ploegen te maken en zo nog een spannend slot van de competitie te bewerkstelligen.
Bron: homepage vv Buitenpost