Weppers woansdei 26-8

Weppers tongersdei 27-8
27 augustus 2009

Traine
De A-junioren traine tongersdei 27 aug.om 19.00 oere yn Easterein.
graach eefkes op de web-side.
Klaas O

SDS B1 bekere
Easterein, tiisdeitejûn haw wy tsjin Mulier bekere. De jongens harren twadde wedstriid nei de fekânsje.
Mulier is mei dizze mannen in de kompetisje de kampioen wurden.
Nei in minne start fan us in Koudum wie it doel om lekker te spyljen. Wy begongen gelyk goed oan de wedstriid.
Hiene mear rêst oan de bal en combinearden folle better. It duorre dan ek net lang tot Jan Friso de 1 – 0 makke.
Mulier sette ek oan en wie gefaarlyk mei snelle oanfallen oer rjochts. It waard in de earste helte nog 1 – 1.
In de rêst hat Lody de mannen utlein hoe at wy kânsen meitsje masten.
Dit slagge bêst. Wietse hat de 2 -1 skoort en Jesse mei in knappe kopbal de 3 -1.
De mannen haw best spile. Sneon stiet der in oefenpot tsjin WZS Snits B2 op it program.
Jaap

Bekend gesicht
Justerjûn wie de lieders en trainersbijienkomst. In goeie opkomst ha wij heard. Der wie ek wer in fertroud gesicht: Klaas de Haan. Tig jierren lieder west fan de A junioren en no werom. Hij wurdt no lieder fan C2. Prachtich fansels.

Oproep!!!
SDS 3 gaat aanstaande zaterdag naar Terschelling voor een oefenwedstrijd tegen AVV. Nu is het kleine probleem dat er nog maar 8 spelers uit de derde selectie mee kunnen op dit tochtje! Omdat wij graag wel willen oefenen en omdat de afspraak al een tijd vast staat met AVV, willen wij vragen of spelers uit het 4e, 6e of van de reservelijst zijn die nu zin hebben om mee te gaan.
Graag even contact openemen met één van de leiders.
Jan: 0628068051, Jeroen: 0610884951.

Groeten SDS 3

D1 – Frisia D1
Tongersdeitejûn spilet D1 thús tsjin Frisia D1. It begjint om 19.00 oere.

Yn Belgie

Dizze foto is makke troch Oebele Anema. Hij giet al jierren nei in bepaald keatswykein yn Belgie en dizze kear hie wij  wat leafhawwers meinommen. Sij hawwe mei folle teugen genoaten sa te sjen. Ek fan it keatsen is ús fersekere.
Skelte, Jelle, Anne en Jaap.