Weppers woansdei 26-8

Weppers tongersdei 27-8
26 augustus 2015

SDS 1 wint
SDS 1 hat justerjûn de twadde bekerwedstriid ek wûn. Tsjin 4de klasser Tollebeek waard it 4-2.
Doelpunten wiene der fan Dirk Yde Sjaarda, Tjipke Klaas Okkema, Feiko Broersma en Grietzen Broersma.
De oare wedstriid yn dizze poule Blokzijl – SVBS’77 waard 0-5. Mei noch ien wedstriid te gean (kommende sneon) hat SDS 1 alle kâns om troch te gean.

SDS 2 ferliest
SDS 2 hat syn earste bekerwedstriid ferlern. Tsjin Leovardia waard it 3-1. Allert Turksma skoorde foar SDS 2.

SDS Vr1
Jûn trede de froulju oan foar de beker tsjin Birdaard-Marrum VR1. It is in thüswedstriid en it begjin om 18.45 oere.

SDS C1
Fanwege fjild krapte is de thúswedstriid fan SDS C1 omsetten yn in útwedstriid. De Ceetsjes traapje jûn om 19.30 ôf yn de Hommerts, at se it opnimme tsjin de helte fan alle klups út it eardere Wymbritseradiel, te witten HJSC-Oudega en Heeg.

SDS A1
Alle ingrediënten voor een mooie pot voetbal waren aanwezig maandagavond: en pittige tegenstander, een bui vooraf die het veld mooi opfleurde, een prima scheidsrechter en veel publiek langs de kant. Tegen Bolsward is het altijd strijd. De mannen spelen al jaren tegen elkaar en kennen elkaar door en door. Sinds kort zijn RES en Bolsward samengevoegd, dus het geheel mag als sterk verwacht worden. Nu trof het dat SDS bijna voltallig was, maar Bolsward door Kamp en werk enkele spelers mistte. De toss werd gewonnen en dat was perfect, want Almar profiteerde al snel van de zon, door een voor de keeper onzichtbare vrije trap binnen te knallen. Vrij vlot kwam het goed spelende Bolsward terug. Bij SDS liep het de eerste helft niet goed. Veel onnodig balverlies door zwak aannemen en te korte passes, waarbij te weinig de spitsen gezocht werd. Uiteindelijk kwam het allemaal toch goed. Na de 2 en 3-1 kwam Bolsward via een prachtige kopbal van Lourens (koppie terug) nog even terug. Daarna begon voor het publiek de grote voetbalshow. Met magnifieke combinaties en dito doelpunten werd het vermoeide Bolsward zoekgespeeld. Al met al een prima voorbereidingswedstrijd op de competitie.
Tjerk

SDS-look-a-likes (4)
Yn eltse edysje fan de Treffer treffe jim ien fan ús favorite rubriken; de SDS-Look-a-like. De ôfrûne wiken koenen jim de look-a-likes fan de Treffers út de ôfrûne 1 1/2 jier besjen. Hjoed diel 4:

Harsens derby (1583)
Yn it ferline wiene it allinnich grutte stoere keepers lykas Oscar Zijlstra dy ’t dit koenen. Tsjintwurdich binne der ek al froulju dy ’t dit kinne: