Weppers woansdei 21-9

Weppers tongersdei 22-9
21 september 2011

Standen
De útslaggen fan it wykein binne wer omsetten yn standen. Sjoch
hjir.

Training F-pupillen
Vanmiddag traint F5 en alle nieuwe F-pupillen van 15:00 uur tot 16:00 uur.
F3 en F4 trainen van 16:00 uur tot 17:00 uur.
F1 en F2 trainen van 17:00 uur tot 18:00 uur.
Hans

Fleande start fan E5
De mannen fan SDS E5 mochten eindelik wer it fjild yn en der hienen sy ferskuorrend nocht oan.
Om njoggen oere gie it los yn Aldegea tsjin Oudega/HJSC. SDS fleach der fuort boppeop en nei aardich spul en in ôfkeurde goal skeat Ruerd de bal nochris yn it net, 1-0.
Dernei wie it hielendal klear en foar de rêst stie SDS al mei 6-0 foar. De ‘thee’ smakke dus poerbest en de mannen koenen hast net wachtsje om oan de twadde helte te begjinnen.
Keeper Jeffrey die in fjildshirt oan want hie neat de dwaan hân de earste helte en brûsde fan enerzy. Hy woe ek in goal meitsje lykas alle ferdedigers. Op it lêst stie hast eltsenien yn de spits.
De einstân wie úteindelik 0-13. In prachtige start dus fan E5 en ek best fuotballe.
De goals binne makke troch:
Sjors 3
Jeffrey 3
Gerben 2
Ytsen 2
Eljer, Ruerd en Arjen 1

De wedstrijd van zaterdag 24-09 van SDS D2 is om 12.15 uur i.p.v. 12.30
Dus LSC 1890 D4 – SDS D2  aanvang 12.15

MC1
De meiden van MC1 spelen donderdag avond van 18.30-19.30 een oefenwedstrijd tegen de D2. Daarom slaan de meiden de training op woensdag a.s. over.
Groeten Jacomien Heeres

7 wedstriden
De KNVB hat dossier Sjaarda behannele. In gewoane reade kaart neffens de berjochten dy’t wij heard hawwe. Dan is 7 wedstriden wol in hiel soad te folle fan it ferkearde…………(sjoch ek hjir).

Fan herte lokwinske!
Dennis Dijkstra is hjoed 38 jier wurden. Fan herte lokwinske!

C1 kin de 0 net hâlde
Je bedenkt het niet altijd, maar in de spelonken van de KNVB-competities gebeurt ook van alles. Waar clubs als LSC, SWZ en JVB wekelijks op strakgekamde kunstgrasvelden hun mooie voetbalstaaltjes kunnen laten zien, treft SDS C1 dit jaar desolate afgelegen sportcomplexen. Wilfried de Jong zou er zo een programma aan kunnen wijden. Kunstig in elkaar gestorte ballenvangers, meer hobbels dan rechte stukken, een kantinebeheerder die in paniek zijn verontschuldigen aan komt bieden voor het geheel en al ontbreken van de lijnen rondom het strafschopgebied. Een speler op blauwe sokken, terwijl de rest op rode ajax-exemplaren rondstapt. Dat van die lijnen kwam vlak voor de wedstrijd alsnog erg creatief goed. Mooi contrast is het strakke clubtenue. Voordeel van dit soort clubs is dat de koffie goed is en de clubleden relaxed! Afijn, hutseklutsend bereikten we na grote ergernis van de immer ambitieuze coaches, pas na tien minuten de 0-1. Dit ging zo de hele wedstrijd wat door tot de 0 – 10 op het denkbeeldige scorebord kwam. Scores tot dan toe door Almar, de Pol-boys en Wiebe. Op dat moment gebeurde het: Een prachtige aanval van Tzummarum, een geplaatst schot, een fantastische redding door onze invalkeeper Pieter en een loeiharde rebound door de spelspeler van Tzummarum: wat een goal! Pieter deed wat hij kon, maar dit was teveel gevraagd. Weer geen nul dus en de beide ambitieuze leiders dropen wederom teleurgesteld van het veld. De selectie weet het inmiddels al: Ook al wordt het 1-12 (de einduitslag): Het is ook nooit goed…..

SDS League
Moarntejûn yn de kantine wurdt de nijste stân fan de SDS League bekend makke.

Harsens derby (568)
Dizze man koe wol troffen wurde troch it wjerljocht: