Weppers woansdei 2-9

Weppers tongersdei 3-9
2 september 2015

Mini-leuague
Sneon 5 septimber om 9.30 oere giet it wer los mei de mini-league.

SDS 2
SDS 2 moest gisteravond de derde bekerwedstrijd thuis tegen Zeerobben.
Op voorhand een leuk potje, gezien de wedstrijden uit het verleden. En dat was ook nu het geval. Met veel afzeggingen, en dus versterkingen uit de A-selectie begonnen we zeer goed, al na 3min een flitsende aanval over links, Jesse zet Allert aan het werk, die geeft hem prima mee aan Erik en die rond beheerst af, 1-0.
In de 20e min krijgt een Zeerobben speler rood, redelijk zwaar, maar toch… In de 28e min krijgt het iets makkelijker voetballende Zeerobben een vrije trap, 1-1. Daarna bleef het een zeer spannende pot voetbal, heel veel inzet van beide kanten, Zeerobben de iets betere ploeg, ondanks een man minder, maar de inzet van ons was fantastisch, en dan gebeurd het toch nog, in de 89 e min, na een scrimmidge voor de goal blijft Ralph koel, geeft af op Sjoerd en die schiet de 2-1 binnen.
Al hoewel een gelijkspel meer de verhouding had weergegeven, een zeer knappe teamprestatie, en een ‘lekkere’ overwinning op een goed Zeerobben. We zijn klaar voor de competitiestart, zaterdag thuis tegen Mulier.
Boudewijn

Parseberjocht SDS E3

Woansdei 2 septimber sille de jonges fan SDS E3, yn it kader fan tarieding op it nije foutbalseizoen, in oefenwedstriid spylje tsjin harren memmen. Dit spektakel sil barre yn de Arena fan Itens en begjint om 18:30.
Eltsenien is wolkom!!
Tiede

Seal
Jûn om 20.30 oere giet foar it sealteam de kompetysje ek wer los. Yn de sporthal yn Easterein binne de Oeverzwaluwen de tsjinstanners.
Wij hope fansels dat er dit jier wol in nije foto komt fan de seleksje sadat wij dy
fan 2009 ferfange kinne.

Utslach
Noch in neikommen útslach fan Sneon: SDS F1 – Workum F1   1-7.

Gjin pas………..
Met ingang van zaterdag 5 september 2015 is in het veldvoetbal de dispensatieregeling bij het ontbreken van een geldige spelerspas weer ingetrokken. Vanaf die datum is de standaardregel ‘Geen geldige spelerspas is niet spelen’ weer volledig van toepassing!
Voor het zaalvoetbal geldt dat de dispensatieregeling met ingang van maandag 7 september 2015 niet meer van toepassing is.
Met vriendelijke groet,
KONINKLIJKE NEDERLANDSE VOETBALBOND

Swarte fuotbalskuon
Se binne wer hielendal yn de swarte fuotbalskuon. Wêrom en wêrtroch? Sjoch