Weppers woansdei 16-5-2018

Weppers tongersdei 17-5-2018
17 mei 2018

In moaie oerwinning

Voetballen op dinsdagavond, een inhaalwedstrijd tegen ONS. Heerlijk weer, maar absoluut geen “zomeravond”-voetbal! Zowel de meiden van SDS als de meiden van ONS hadden er zin in.

In de eerste helft ging het aardig gelijk op, maar waren de meeste kansen voor ONS. Maar Emma stond haar “mannetje” in het doel en was het afgelopen zaterdag SDS die de “net-niet-bokaal” verdiende, vanavond was dat ONS in de eerste helft. Na 35 spannende minuten gingen de meiden met 0-0 richting de limonade.

Voor de neutrale toeschouwer aan de kant was het een leuke wedstrijd om naar te kijken. Voor de supporters van SDS en van ONS was het spannend, het kon beide kanten op. ONS zette wat extra aan in de tweede helft, maar kon de kansen niet afmaken. En toen was daar na een kwartier in de tweede helft de counter van SDS. Silke speelde de bal snel door richting Renske, Renske liep de verdediging van ONS eruit en met een prachtige lob ronde ze het af: 1-0 voor SDS! Tien minuten later een bijna identieke goal: Renske die op snelheid de verdediging klopte en de 2-0 binnen tikt. In de laatste minuten waren er nog wat kansjes voor ONS, maar SDS hield de deur dicht. De verdediging was scherp en Emma had nog een paar prachtige reddingen.

Een welverdiende overwinning!

Aukje Schellens
(regelmiep MO15-1)

Skoallefuotbaltoernooi

Fannemiddei om 15.30 it skoallefuotbaltoernoai yn Easterein.

SDS VR1 nei Tsjom

Jûn 18.30 fuort en om 19.30 spylje:
De seleksje:
Marjo, Seriette, Richtje, Hester, Gerry-Edou, Janieke, Sieta, Agnes, Geeske, Kirsten, Alissa, Tjitske en Jeska
Coach: Stefan
Flagger: Simon Kingma

WPB 1 – SDS 1

SDS 1 mei dan wol “binnen” wêze, der leit noch in tredde perioade, der kin noch in perioade fan Nijland oernommen wurde en der is noch sa iets as in sportive plicht. Sneon in  gemeentelike derby tsjin WPB 1 en dy stride noch tsjin degradaasje. SDS sil yn de bus nei Snits. Wa ’t ek mei wol mei it wol efkes trochjaan oan Willem of oan ien fan SDS 1.

De histoarje fan WPB 1 en SDS 1 tsjinelkoar

15 kear spilen de ploegen earder tsjinelkoar. It waard 3 kear gelyk, WPB wûn 6 kear en SDS wûn ek 6 kear. Sjoch it oersicht fan VoetbalNederland

Hoe stiet it der foar?

Mei noch in pear wedstriden te spyljen efkes de stân fan saken fan alle SDS teams. Sjoch hjir. Opfallend is dat SDS 4, dy’t hast de heale winter net fuotballen troch allegear oarsaken, no yn harren klasse de measte wedstriden spile hat.

SDS/Nijland JO15-1

Yn it oersicht mei de standen kinne jim sjen dat er noch kampioenskânsen binne foar sommige teams, lykas foar JO15-3. Kommende sneon hawwe sij in wichtich potsje want de nû 2 ( sc Terschelling) dy’t like folle ferliespunten hawwe, komt sneon fan it eilân nei Easterein.  Wedstriid begjint 10.15.

Ut in âlde doaze

Yn it seizoen 2003-2004 moast de beslissing fan it kampioenskip falle yn in wedstriid tsjin Be Quick Dokkum.  Fia, fia krigen wij noch wat foto’s fan dy middei en jûn fan Pieter Sybesma. Moai om al dy jonge feestende kopkes te sjen..

Harsens derby (2025)

Prachtich ynstudeare frije traap!