Weppers tongersdei 30-3

Weppers freed 31-3
31 maart 2017

Kantine iepen

Fannejûn is de kantine fansels ek wer iepen en it beloofd in alderaardichste jûn te wurden want Christiaan Hoekstra hat namelijk bartsjinst. Elkenien is wolkom! Kinne wy it moai alfêst oer Ajax – Feyenoord hawwe!

Giet net troch

De froulju fan SDS Vr.1 moasten kommende sneon nei Stobbegat ta om te fuotbaljen tsjin FFS. Spitich genôch kin dizze wedstryd net trochgean. SDS Vr.1 hat te min froulju.

SDS MO15-2

De tourkemjitters fan Aldeboarn gyngen mei in tekort stik tou werom nei eigen doarp, de fammen fan SDS MO15-2 namen in punt mei justerjûn. It ferslach:

Was het de afgelopen dagen prachtig weer, is het woensdag weer guur. Niet echt fijn om een avondwedstrijd te spelen, maar de meiden van SDS geven nergens om en gingen vol goede moed en vol enthousiasme het veld op in en tegen Tzum. De thuiswedstrijd tegen Tzum was nipt verloren en de teams zijn aardig aan elkaar gewaagd. Dat zou je aan de stand in de competitie alleen niet zeggen: Tzum staat bovenaan en SDS een-na-laatste.
SDS miste door een heupblessure Tessa als laatste “man”en na 7 minuten profiteerde Tzum daarvan: 1-0 voor de thuisploeg. Maar SDS liet zich niet uit het veld slaan. Een schot van Renske ging net voorlangs, een schot van Silke net naast en keepster Emma behoedde SDS voor een grotere achterstand. Maar door een snelle counter van Tzum werd het toch 2-0 in de 10e minuut. SDS ging door met aanvallen en een paar minuten later scoorde Renske de aansluitingstreffer door een vlammend strak schot: 2-1! Voor rust waren er nog een paar kansen, maar die gingen net naast, tegen de paal of werden gestopt door de keepster van Tzum.
In de tweede helft golfde de wedstrijd op en neer. Zowel Tzum als SDS kregen kansen maar de bal wilde er bij beide goals niet in. Tot in de 22e minuut: een mooie aanval door Nynke en Silke werd vakkundig afgemaakt door Renske waardoor de stand 2-2 werd. De aanwezige ouders langs de lijn zagen daarna nog een schot van Marije tegen de paal gaan, maar goals werden er niet meer gemaakt. De gelijke eindstand was een terechte uitslag, die voor de meiden van SDS voelde als een overwinning.

Aukje Schellens

Skiedsjochter yn oplieding

Justerjûn mochten tal fan skiedsrjochters yn oplieding in diel fan in wedstriid fluitsje. SDS MO15-1 (+Mark, mar dat is logysk syn namme begjint mei in M)  tsjin SDS JO 15-2 stie op it programma en de einstân wie 9-0 foar de heren.

De beste Tweet oer it Nederlans alvetal!

Ôfrûne moandei wienen yn de DWDD de 11 beste Tweets te sjen oer it Nederlans alvetal. Ien kear riede wa ’t op nûmer 5 stiet?
De beste Tweeter fan SDS fansels! Dy mei dat burd!
Sjoch gau! Sjoch hjir.

SDS-League

Dizze wike gjin nije SDS-League, dus ‘Frysk Bloed Tsjoch’ op stiet noch altiten boppe-oan en ’Maccabi Marco’ rint mei de reade lantearn.

Harsens derby (1861)

Dizze warming-up falt finaal yn it wetter……….