Weppers tongersdei 26-2

SDS League: "Moai sTom"!
26 februari 2015

Traine
Jûn is der wer trainen foar SDS 1, SDS 2  en A1, want sij moatte sneon alle trije los. Nei it trainen is der fansels fuotbal yn de kantine mei barkeeper Syb.

Gjin trainen foar de boksen
SDS 4 en 5 soenen jûn wer traine foar de boksen, mar dat wurdt neat. Sy geane no nei de seal fanôf 21.00 oere. Fansels nimme se allegear efkes in eurootsje mei.

Fragenrubryk KNVB
Kan ik een vrijstelling (baaldag) krijgen? Kan ik voor een speler dispensatie krijgen? Wat zijn de kosten per team voor competitiedeelname? Dit zijn slechts enkele van vele vragen die verenigingen kunnen hebben. Omdat het voor verenigingen vaak een lastige klus is om de juiste informatie te vinden op de online kanalen van de KNVB, zijn de meest gestelde vragen en besproken onderwerpen nu gebundeld op één plek:
knvb.nl/faq
De KNVB hoopt met deze veelgestelde vragenpagina bestuurders van dienst te zijn, maar tegelijkertijd moet het ook voor bestuurders een plek zijn om naar te verwijzen bij vragen binnen de vereniging. .
Aan jullie als webmasters dan ook de vraag om deze plek,
knvb.nl/faq, vooral kenbaar te maken binnen de vereniging en/of een link te plaatsen op de eigen website.

AS Roma

Op twitter en snútboek giet it er om wei mei de grappen oer de AS Roma fans en Rotterdam. Ien fan de wepmasters fan dit wol de leukste..

Ut in âlde Treffer fan septimber 1976

SDS-League
Jûn kinne jim hjir de nijste stân fan de SDS-League ferwachtsje.

Harsens derby (1442)
It nivo yn de Arabyske Champions League is miskien wol wat minder as de Europeeske Champions League, mar net minder leuk! “Tikkie werom, Ali”!