Weppers tongersdei 11-11

Weppers woansdei 10-11
9 november 2010
SDS League: "Team Klaas" rint út!
11 november 2010

Trainingsfjild ticht -kantine iepen
Der is jûn gjin trainen foar SDS 1,2,3. De kantine is wol iepen. Foar de Ajax en Veendam fans is Eredivisie Live beskikber. Ek foar oare belangstellenden.

Sneon
Bij SDS 1 wolle se net op de saken foarútrinne, mar it is wol sa dat wannear it fuotbal sneon net trochgiet, dan wurdt der traind om 11.00 oere. Sa lit DYS ús witte.

Ôflast
It trainen fan de D2 en D3 gjin fannejun net troch y.f.m. it minne waar. Se kinne no moai by de doaren langs om snoep….
Tsjipke

Ek ôflast
Het trainen van C2 gaat niet door.
Groeten Jan Bouke

It fjild
It bestjoer fan de Skoalleseize is drok dwaande om in oplossing te sykjen foar de minne tastân fan foaral it B-fjild. De drainaazjebuizen sille trochspuite wurde en sadra it kin sil it fjild prikt wurde. En der sil ynformaasje socht wurde om mooglik oare maatregelen te nimmen. Wat mear drainaazjebuizen is dan net útslúten.

VVI
At sneon de stoarm wer lizzen giet,mei SDS 1 nei Jiskenhuzen om tsjin VVI te fuotbaljen. Foarútsjen dat kinne jim
hjir dwaan.

SDS 5 hellet út (1)
SDS-5 had gisteravond een heerlijke voetbalavond op het kunstgras van sc-Joure.
We hebben met 0-14 gewonnen.
8 maal Jappie
2 maal Pieter Kamstra
2 maal Wichard
1 maal Hampy
1 maal Robert S
De verdediging stond als een huis en Sjoerd v Beem had beter een stoel en kachel mee kunnen
nemen voor wat warmte.
Groeten,
Wicky

SDS-5 – Joure-7  14-0 (ruststand 5-0)
De aftrap van onze thuiswedstrijd was om 20.00 uur in Joure. De wedstrijd werd zonder enige twijfel gespeeld op het beste kunstgrasveld van Friesland. Ondergetekende is een anti-kunstgrasspeler, maar op dit veld werden de mooist denkbare aanvallen door SDS-5 opgezet. Alleen invaller Hendrik Engbrenghof (speler SDS-3) had in het begin van de tweede helft moeite met het hoge niveau.
De doelpunten werden gemaakt door: Harm Auke Dijkstra, Robert Sijbesma, Wichard Deinum 2x Pieter Kamstra 2x en Jappie Wijnia 8x.
Verder was het opmerkelijk dat aanvoerder en routinier Sipke Hiemstra veel op het doel schoot maar niet wist te scoren en dat de scheidsrechter na afloop een half uur bleef volhouden dat de uitslag 15-0 was. Aangezien wij 14 doelpuntenmakers hadden werd de 15 uiteindelijk veranderd in 14.
Jappie

Fan herte lokwinske!
Pieter Sytsma fan C1 is hjoed 13 jier wurden. Fan herte lokwinske!

Harsens derby (330)
Wy hawwe mear mei dy beljende frou dy ’t hjir by Real Madrid op de tribune sit as mei Cristiano Ronaldo, mar dochs is syn nije truukje (de Espaldinha) alderaardichst om te sjen: