Weppers tiisdei 25-10

Weppers woansdei 26-10
25 oktober 2011

Help Team E1 aan een teamauto
Kent heeft een team auto ontworpen voor het E1 team van SDS. Nu kunnen wij deze auto winnen door veel stemmen op het ontwerp te krijgen. We mogen de auto dan voor een jaar gebruiken om het team te vervoeren. Dus help E1 en klik hier en stem. (iedere dag t/m 30 oktober).

Barcelona

Baukje, Booudewijn en Almar wiene dit wykein bij Barcelona – Sevilla. Hjir binne wat
yndrukwekkende foto’s te sjen.  En Boudewijn seit dit der fan:

Super reis gehad, prachtige rondleiding door het stadion, bij het betreden van het veld aan het eind van de spelerstunnel zie je de verbazing bij almar en baukje, wat een giga indrukwekkend stadion.
Verder staat hij met Messi op de foto, met de Champions leage, en HET moment van de wedstrijd, het missen van de strafschop.
Wat een wedstrijd, super mooi voetbal, giga kansen voor barca, maar tot aan de 91e minuut 0-0, dan twee rode kaarten, een penalty en een stadion wat bijna ontploft. messi neemt hem, maar helaas, MISSER van Messi, 0-0 eindstand en een ervaring rijker.
En geen spanjaard die messi uitfloot, nee, zijn naam werd door 100.000 fans tot het eindsignaal geschreeuwd.
Hele mooie reis, mooi weer, mooie wedstrijd dus absoluut voor herhaling vatbaar.

Sealtraine
It sealtrainen is ek wer op priemmen setten. It hiele skema fan dizze winter kinne
hjir fine. En it begjint nije wike al.

Yndieling F5,6,7
– Dit is alleen de indeling t.b.v. de zaaltrainingen, waarbij wij vooral hebben gekeken naar de woonplaats van de leden.
– Dit zijn niet de definitieve indelingen van de teams die na de winterstop de competitie ingaan.
– Verder zijn er ook nog zwevende (niet)leden, die zich nog niet officieel hebben aangemeld als lid.
Daarom zijn deze niet-leden ook nog niet ingedeeld bij een team.
– Mocht het zo zijn dat een ouder ziet dat haar of zijn kind er niet tussen staat, dan kan men contact opnemen met Tsjipke Klaas Okkema (06-18296720)
Tsjipke bepaald of een nieuw lid wordt ingedeeld en bij welk team dit gebeurt.

F5:

Tiemen de Boer  Wommels
Sybrand P. Vellinga  Easterein

Harsens derby (594)
Dit is miskien wol wat om jûn út te probearjen op trainen: