Weppers tiisdei 16-4-2019

Sneon 13-4-2019
12 april 2019
SDS-League: ‘Brouwerpower’ pakt wykpriis!
17 april 2019

SDS Seal

Jûn mei se wer los. SC Bolsward 1 is de tsjinstanner om 20.00 oere. Plak fan attraksje is Boalsert.

SDS JO19-1 doet na klinkende zege weer mee om kampioenschap

De mannen van de JO19-1 van SDS hebben zich weer gemengd in de race om het kampioenschap. De ploeg van Henk Mulder en Pieter de Boer versloeg Sint-Anneparochie knap met 5-1 waardoor alles weer openligt in de 1e klasse.

De JO19 startte de wedstrijd moeizaam, dit is een probleempje wat zich helaas nogal eens vaker voordoet. Sint-Anne kreeg alle ruimte om er lekker op los te combineren, en dat deden ze dan ook, dit resulteerde in een aantal aardige kansjes. Na 10 minuten kreeg Sint-Anne nog een dot van een kans nadat de aanvallende middenvelder van de ploeg de bal via de kluts pardoes voor zijn voeten kreeg. De kans werd echter vakkundig om zeep geholpen. Keeper Mark Kleinsma zag de bal (ietwat geschrokken van de enorme kans) hoog over vliegen. In deze fase van de wedstrijd had het voor SDS ook heel anders af kunnen lopen.

Na een wat moeizame eerste 10 minuten herpakte de ploeg zich, dit door het achterin goed neer te zetten. De verdediging stond als een muur waar Sint-Anne maar niet doorheen kon komen. Vlak voor rust werd dit staaltje defensief vakwerk beloond met de openingstreffer, een goal die letterlijk uit de lucht vloog, Kent van der Schaar nam namelijk een afvliegende bal heerlijk op de pantoffel. De bal vloog perfect langs de tweede paal binnen, waardoor SDS op een 1-0 voorsprong kwam. Helaas kon de 0 wéér niet gehouden worden. Sietze Stoffelsma gaf de bal net voor rust op een presenteerblaadje aan een van de aanvallers van Sint-Anne, die hier wel raad mee wist en de bal gemakkelijk langs keeper Mark Klijnsma kon schuiven.

Na de rust speelde de ploeg van Henk Mulder en Pieter de Boer ijzersterk. Sint-Anne kon gemakkelijk geneutraliseerd worden en in de counter kwam SDS zelfs weer op voorsprong, nadat Wesley van der Wint, op aangeven van de inmiddels ingevallen Stan Korbach, de 2-1 binnen mocht tikken. Diezelfde Stan Korbach was echter nog niet klaar met de defensie van Sint-Anne, de spits die van de JO17-1 over kwam scoorde namelijk niet één, niet twee, maar wel drie keer. Alle drie de goals vielen vanuit de counter, Stan kreeg namelijk veel ruimte van de defensie van Sint-Anne, ruimte die je supersub niet moet geven. Door de sluwe balletjes van Tjitse Postma kon Stan telkens via de linkerflank doorbreken, waarna hij gemakkelijk naar de goal kon kruisen en 1 op 1 met de keeper kwam te staan. Dit zorgde voor 3 hele belangrijke doelpunten in de strijd om het kampioenschap.

De komende drie weken heeft de JO19-1 vrij, daarna zal het team het op 4 mei opnemen tegen de leeftijdsgenoten van Makkum. Een zeer cruciale wedstrijd in de strijd om het zo begeerde kampioenschap. Nadat Makkum dit weekend van MKV heeft verloren, heeft de ploeg nu alles in eigen hand. Drie keer winnen betekent een kampioenschap!
Steven Vellinga

SDS 1 jûn frij fan trainen

SDS 1 traint normaal sprutsen op tiisdeitejûn, mar trainer Douwe Posthuma hie sneon beloofd dat as SDS 1 winne soe fan NOK 1 dan mochten de mannen frij en Juventus – Ajax yn de Jimbar sjen. Treft Anne Brouwer it efkes! 😉

Programma sneon

Der is sneon mar ien wedstriid yn Easterein. SDS JO9-1 spilet om 10.00 oere thús tsjin sc Terschelling JO9-1.
Der binne wol in oantal ploegen dy’t út moatte: SDS 1,  SDS 2, SDS 3, SDS JO17-1, St SDS/Nijland JO15-2 en SDS JO12-1.
SDS 1 giet mei de bus nei Willemsoord. SDS 2 en 3 meie beide nei Jiskenhúzen om tssjin VVI te baljen.

Neikompetysje

Der binne foar SDS noch 5 wedstriden en foar in oantal oare ploegen noch 4. At dy wedstriden spile binne dan moat dúdlik wêze wa’t ûnder- of boppe-yn noch in toetje hat yn de foarm fan promoasje/degradaasjewedstriden. De skema’s sjogge der sa út.

Lid wurde!

Wa ’t mar wol kin lid wurde fan SDS! Wy kinne wol famkes, froulju, jongerein, âlderein en sealfuotballers brûke! Je kinne je oanmelde/ôfmelde fia ûnderoan dizze webside fia “oan-/ôfmelde”.
By fragen kinne je kontakt opnimme mei Anco Elgersma (Ledenadministraasje@vv-sds.nl).

Lid ôf wurde

Under de kop oan-/ôfmelde ûnderoan dizze webside stiet de link foar as je je spitich genôch ôfmelde moatte/wolle as lid fan SDS.
Allinich op dizze wize kinne jim ôfmelden wurde (dus net fia in lieder of sa).
Hjirfoar binne  twa data: foar 1 maaie of foar 1 desimber.
By te let ôfmelde moat der noch foar in heal jier betelle wurde, dit is omdat SDS dan ek jild ôfdrage moat oan de KNVB.
Dêrneist is it wichtich om je foar 1 maaie ôf te melden sadat der rekken mei hâlden wurde kin by de teamyndielingen.

Lokwinskuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuhuuhhuhh!!

Habtamu de Hoop is hjoed jierdei! Fan herte lokwinske!

Afbeeldingsresultaat voor habtamu de hoop sds

SDS-League

Moarn kinne jim hjir de nijste stân fan de SDS-League wer ferwachtsje.

Harsens derby (2127)

Lekkere goal!