Weppers sneon 5-2

SDS 1 ferliest
Neffens ús betroubere ynformaasje hat SDS mei 3-0 ferlern tsjin Broekster Boys

Boatsje farre
De seleksje fan SDS 2 en 3 is fannemoarn ôfsetten nei Skylge. Wij hoopje alteast dat it skip troch wynkrêft 8 of 9 komme kin. Der sil op it eilân foaral treend wurde op “de bal leech hâlde”. Om 18.00 oere wie der in oefenwedstriid.

C1 yn Snits
C1 hoopt op de lijte fan de stêd. Sij spylje tsjin SneekWZ C2. It is in oefenpot.

Vandaag een oefenwedstrijd gespeeld tegen Sneek wz c2, dit was een mooie gelegenheid voor de technische staf om een en ander te proberen met betrekking op bepaalde posities in het veld en te kijken wat de meer waarde is om door te trainen op kunstgras.  Kan niet anders concluderen dat dit  goed is voor de spelers, beide ploegen hadden bij flagen goed spel, inzet was goed, combinaties liepen, kortom een leuke wedstrijd. Helaas werd deze toch verloren door ons door een vroege goal in de eerste helft, ook mede met behulp van de wind.
Volgende week nog eenmaal trainen in Sneek en daarna proberen we de trainingen weer voort te zetten in Easterein.

Leiders Sds C1.

SDS E 1  – TOP 63  E1    0-0
SDS E1 docht mei yn de sealkompetysje. Sij spilen gelyk.

Kantine
Om 16.00 oere gie de kantine iepen. In moai plak om efkes nei te praten oer
de belibbenissen fan dizze sneon.

League
Oer in wike moatte de formulieren foar de league al wer ynfuld wêze. Wij soene sizze: doch it gelyk. Sjoch
hjir foar mear info.

Roekrock
En ha jim nei de dei fan hjoed noch enersjy oer dan is
Roekrock in tip om dêr wat oan te dwaan.