Weppers sneon 26-2

Weppers snein 27-2
26 februari 2011

Programma
Hjir ûnder sjogge jim it útklaaide programma fan hjoed. D1 en F2 fuotballen noch wol mar mei it each op wat der al fallen wie en noch komme soe, waard besletten de rest fan it programma der út te heljen.

útslach
9:00 SDS D1 – JV Bolsward D1  3-4
10:00 SDS F2 –  Workum F2(oefen)  0-10
10:30 SDS C1 – Oeverzwaluwen C1 g.n.t.
12:30 SDS 2 – Heerenveense Boys 2 g.n.t.
12:30 SDS DA1 – Harlingen DA2 g.n.t.
14:30 SDS 1 – Heerenveense Boys 1 g.n.t.
14:30 SDS DA2 – Mulier DA2 g.n.t.
10:30 JV Bolsward B1 – SDS B1
12:15 Bolswardia 2 – SDS 3  2-4
  HJSC 3 – SDS 5
14:30 Blauw Wit ’34 8 – SDS 6  6-2
14:30 Annaparochie St. A1 – SDS A1 g.n.t

SDS 3 wûn
SDS 3 hat yn Boalsert mei 4-2 wûn fan Bolswardia 2. De goals waarden makke troch Bote(knappe frije traap), Andries Brinksma(rûn de bal yn de goal) en Dirk-Yde(2x). Hendrik Engbrenghof foel nei 35 minuten út mei stikkene skuon………..

SDS 6 ûnderút
SDS 6 hat yn Ljouwert mei 6-2 ferlern fan koprinner Blauw-Wit ’34. De doelpunten fan SDS waarden makke troch Bram Strubbe en Johan Postma(penalty). Jan Mulder foel út mei in rêchblessure. By de Ljouwerters foel der in spiler út mei in slimme knibbelblessure.

Appelboeren D1 -JVB D1  3 – 4

Wat een prachtige ouverture van de tweede seizoenshelft! Twee ploegen die er een echte wedstrijd van wilden maken met inzet, strijd, techniek en de juiste tactiek. Meteen 2 – 0 voor door een ‘scheenbeschermergoal’ van Piter en een alerte actie van Watze-Jacob. Hierna kwam JVB sterk terug en liep even over de Easterein/Wommels e.o.-combinatie heen met liefst vier doelpunten. Een terechte penalty, althans volgens alles wat SDS was, zorgde dat de eindstand op de borden kwam. Frank, nog geen twee uren terug van wintersport en een echte BMW-slaap in het lijf, koos koelbloedig de juiste hoek. Piter miste op het laatst nog een ultieme kans op een punt, doordat de JVB keeper sterk uitkwam. Het feit dat we voor de winterstop nog met 6 – 0 ten onder gingen tegen dezelfde ploeg geeft de burger moed. Als dank aan de club gaan we bewijzen dat de kunstgrastrainingen niet voor niets zijn geweest.
Volgende week vreten we Minnertsga op! Alle liefhebbers van verzorgd voetbal zijn hierbij uitgenodigd!

Tjerk

Frij
Hoi,
SDS 1 en 2 ha frij hjoed. It 3e ballet aanst om 12.15 oere yn Boalsert. Dan dêr allegearre mar hinne!
Groetnis DYS

Klaverjasse

De aktiviteitenkommisje fan SDS biedt fannemiddei om 14.30 oere in alternatyf foar de fuotballeafhawwers. Klaverjasse yn de kantine.

Utgeantips
It reinwetter hat gelokkich gjin ynfloed op rock en blues. Want jûn om 22.00 oere batse se der tsjinoan yn bij RockynItens. Mar leafst 4 groepen dy’t ek noch allegear sjonge yn de moaiste taal op ierde.

De gefoelige snaar wurdt wierskynlik snein wer fûn bij BluesCruise yn Easterein. Om 16.00 oere spilet dêr de Grey Hound Bluesband. Ek net ferkeard.

Doelpunten
Juster waard der yn de Jupiler Leaugue flink op los skoard. Twa doelpunten fregen ekstra oandacht. Miskien dat wij dêr ynkoarten wat fan sjen litte kinne. Yn it earste plak it krusiale doelpunt fan Volendam wêrbij wij graach de miening ha wolle fan de SDS skiedsrjochters at it doelpunt terjochte goedkard is.

En it twadde doelpunt is fan Ruud ter Heide, earder Cambuur no Emmen. Hij hat goed sjoen hoe’t Rooney in moai doelpunt makke en syn kopy is net folle minder.
Sjoch hjirûnder mar ris: