Weppers snein 30-5

SDS-WK League
31 mei 2010

Útslagen sneon
Wy hawwe in hiel soad útslagen fan juster noch net binnen. Wa wol se maile nei
info@vv-sds.nl?

Aan alle scheidsrecht(st)ers van SDS,
Het seizoen 2009 – 2010 zit er inmiddels weer op.
Ook dit seizoen is er weer volop een beroep gedaan op de vrijwilligheid en inzet van alle scheidsrechters die fluiten bij SDS.
Hiervoor een ieder hartelijk dank,
geweldig hoe er keer op keer weer fantastische mensen waren die een potje voetbal wilde leiden.
Ook voor het komende seizoen hopen we dat we weer een beroep mogen doen op jullie inzet.
De bedoeling is dat we op het grote veld versterking gaan krijgen van Auke Eringa.
Ook Sjoerd Postma zal de fluit weer oppakken om de senioren te begeleiden.
Namens SDS(HB, JB en TC) een prettige vakantie toegewenst.
Vriendelijke groeten, Andre Vink scheidsrechterscoordinator SDS
ps. mochten er nog meer mensen zijn die wel willen fluiten, dan kan je altijd vragen naar de mogelijkheden.
Nogmaals, hartelijk bedankt.
André Vink

Jurkbal
Nieuw  bij SDS-E4 voor het geven van slappe passes:  jurkbal
Voor de wedstrijd werd  door Hans en Rein gezegd dat we niet slap mochten passen. Voor straf moesten we anders in een jurkje de penalties nemen!
Niemand kreeg de straf, maar ik heb voor de grap het jurkje toch aan gedaan.
Luuk

Op de foto
SDS E4 kaam juster ek noch efkes op de foto. Is it net in plaatsje?

SDS WK-League
Doch ek mei oan de SDS WK-League. Lês der hjir alles oer. De formulieren kinne je dêr ek fine!!

WeromsjenTreffer (1)
No ’t de lêste kompetysjewedstriden west binne kinne wy de EinTreffer oftewol de WeromsjenTreffer meitsje. Wy hawwe jim help der wol by nedich. Fan elk team wolle wy graach wer in koart seizoensferslach hawwe. Fan alle teams hawwe wy ynmiddels ien benadere om in stikje te skriuwen. Wy hoopje op in bult reaksjes.
Wa soe it seizoensferslach fan SDS D3G skriuwe wolle?

WeromsjenTreffer (2)
Spesjaal foar dizze WeromsjenTreffer sjogge sa ’t jim sjogge Klaas Okkema, Drees Haitsma en Douwe Durk Reitsma ek werom op it ôfrûne seizoen. Wy soenen it aardich fine as jim dêrfoar in tekst betinke wolle by dizze foto. Mail it nei
DeTreffer@vv-sds.nl.

Foto Henk Bootsma

Opstelling WK
It duorret noch hast 2 wiken foar it WK yn Súd-Afrika begjint, mar Hendrik Eringa lit ús witte dat hy syn opstelling foar it WK al klear hat:

Wêr is de flesse om yn te pisjen?

WK
Moarntejûn is der wer in Wommelser Kampioenskip. It begjint om 20.00 op it skopfjild fan Wommels. Hooplik is der moarn wat mear opkomst as ôfrûne tongersdei.

Harsens derby (220)
Mourinho syn ego is miskien dan wol enorm grut, syn broek is wat te lyts: