Weppers snein 30-3

SDS giet foar de ING!
31 maart 2014

Gjin trainen
SDS 2 en 3 binne moandei frij fan trainen.

Net oanwêzich

Troch de jierren hinne binne der in oantal algemien akseptearde redenen om ôf te sizzen foar it fuotbal. Wij neame as foarbyld “mei de frou nei de stêd”.  Nei ús witten falt hynderriden dêr noch net ûnder, Eeltsje Sikke Postma, spiler fan SDS 4.

Fan de KNVB
Beste webmaster,
Net als voorgaande jaren organiseert de KNVB de Continental 7×7 35/45+ toernooien aan het einde van het seizoen. Voor verenigingen een uitgelezen kans om niet-leden enthousiast te maken voor het 7×7 35/45+ voetbal.
Hier treffen jullie een artikel en banner aan voor op de clubsite. Een vriendelijk verzoek om dit op de clubsite te plaatsen. Hierdoor hopen we nog meer voetballers enthousiast te maken voor deelname. Alvast hartelijk dank voor de medewerking.
Met vriendelijke groet,
Koninklijke Nederlandse Voetbalbond

Opfallend

Meast opfallende man sneontemiddei wie de doelman fan Zwaagwesteinde 2. It like of hie hij oan beide kanten in grouwe bakstien yn de bûse.

SDS2 – Zwaagwesteinde 2
In pear
neat sizzende foto’s fan SDS2.

Harsens derby(1241)
Dy ferfanger fan Stekelenburg hie miskien better yn ‘e spits kinnen: