Weppers snein 3-3

4 maart 2013

SDS A1
SDS A1 helle juster middei in benaude oerwinning. Op
dizze foto sjogge wij in hiel spilers mar gjin bal.

Oantal punten
Juster wiene der 22 wedstriden wêr’t SDS bij belutsen wie. Dy 22 wedstriden leverden 8 oerwinnings op en 3 gelike spullen. Meielkoar binne dat 27 punten en dat is in gemiddelde fan 1,3. Sjen at wij dat op ien fan de kommende sneonen wat opheech krije kinne.

Ferslaggen
Alle útslaggen en eventuele wedstriidferslaggen fan juster kinne jim
hjir fine.

Jelle Wiersma
Freed wie it kampioenskip fluchdamjen Frysk spul. Op it poadium kamen 2 dammers fan de damklup yn Skearnegoutum wêrûnder Jelle Wiersma, heit fan E2 spiler Eljer. De damklup fan Skearnegoutum hjit “Stadige strikers”. Wol opmerklik dat twa leden fan de klup mei dy namme de twa prizen winne.
Op dizze foto fan Fedde Wiersma, nommen fanôf de tv stiet Jelle yn ôfwachting fan syn priis, tusken de twa bruorren Kooistra yn.

Jumbo
Klik op it plaatsje

Jumbo Wommels start 4 maart met een ludieke actie in samenwerking met voetbalvereniging SDS. Bij besteding van €25,- aan boodschappen krijgt u een prachtige SDS teamkaart cadeau. Van elk team van SDS is een teamfoto gemaakt welke u, in de vorm van een kaart, kunt sparen. Bij iedere kaart die vergeven wordt zal er € 1,- direct in de club kas van SDS belanden! Hierdoor heeft u niet alleen een prachtige foto maar draagt u ook bij aan het welzijn van SDS. Jumbo Wommels wil op deze manier haar betrokkenheid met de vereniging duidelijk maken.
Bertus Procee: “Wij zijn altijd opzoek naar activiteiten die ons lokaal nog meer onderscheiden, met deze actie doen we dat zeker. De toegevoegde waarde zit in het feit dat je je eigen club extra financiële steun kunt geven” De actie zal 4 weken duren en geeft u als klant voldoende tijd om alle teams van SDS te sparen. De kaarten zijn daarnaast nog los te koop voor €3,- per stuk, ook hier zal €1,- naar de clubkas van SDS gaan.

Ajax
Opmerklike kop yn it AD:
Gevolgen lijn-Cruijff: abominabele prestaties jeugdteams Ajax.
Lês
hjir it nijsgjirrige artikel.

Alde lullentoernooi
Yn de sporthal de Greidhoeke wurdt hjoed wer striden om de heechste eare op it Aldelullentoernooi. Fanôf 13.00 oere. Hichtepunt is meast de taspraak fan Louis Boersma.

Muzykbuorkerij
Foar de muzykleafhawwers is der hjoed ek noch wol wat. Bij Noflik yn Easterein steane fanôf 16.00 oere trije begjinnende bands op de planken. De tagong is fergees.

Harsens derby(970)
Sommige keepers kinne like goed yn de spits: