SDS-Jumbo-aksje

Weppers moandei 4-3
4 maart 2013

Klik op it plaatsje

Jumbo Wommels start 4 maart met een ludieke actie in samenwerking met voetbalvereniging SDS. Bij besteding van €25,- aan boodschappen krijgt u een prachtige SDS teamkaart cadeau. Van elk team van SDS is een teamfoto gemaakt welke u, in de vorm van een kaart, kunt sparen. Bij iedere kaart die vergeven wordt zal er € 1,- direct in de club kas van SDS belanden! Hierdoor heeft u niet alleen een prachtige foto maar draagt u ook bij aan het welzijn van SDS. Jumbo Wommels wil op deze manier haar betrokkenheid met de vereniging duidelijk maken.
Bertus Procee: “Wij zijn altijd opzoek naar activiteiten die ons lokaal nog meer onderscheiden, met deze actie doen we dat zeker. De toegevoegde waarde zit in het feit dat je je eigen club extra financiële steun kunt geven” De actie zal 4 weken duren en geeft u als klant voldoende tijd om alle teams van SDS te sparen. De kaarten zijn daarnaast nog los te koop voor €3,- per stuk, ook hier zal €1,- naar de clubkas van SDS gaan.