Weppers snein 27-1

Weppers moandei 28-1
27 januari 2013

D1 en D2 aktyf op transfermerke
Rom foardat de transfertermyn sluten is, hat SDS D2 taslein. Tjerk van der Pol tipte ús oer it nijs wat justerjûn op VI.nl stie en makke der gau in screenshot fan. Sjoch
hjir.

SDS E1 pakt 6 punten
26-01-2013 KNVB Jeugdzaalvoetbalcompetitie SDS E1
Vandaag de 3e ronde van de KNVB jeugdzaalvoetbal-competitie. Er stonden twee wedstrijden op het programma; tegen Easterlittens E3 en FVC E3. De wedstrijden werden gespeeld in de nieuwe Rengershal in Leeuwarden. Stan was ziek en kon niet mee richting Leeuwarden. Er waren nog een paar jongens die niet helemaal fit waren, maar een paar asperientjes doen soms wonderen. De start tegen Easterlittens was vliegend. Er werd goed gevoetbald en het werd een waar doelpuntenfestijn, en dat in maar 20 minuten. Eindstand 11 – 0 voor SDS !!!!!! De doelpuntenmakers in deze wedstrijden waren Sjors, Ruerd, Tjerk, Tjerk, Anco, Sjors, Tjitse, Tjerk, Eeltsje, Douwe-Jan en Eeltsje.
De tweede wedstrijd speelden we tegen FVC uit Leeuwarden. Deze ploeg was een stuk sterker dan Easterlittens. We begonnen wat slap aan de wedstrijd en dat resulteerde al in de 4e minuut in een 1-0 achterstand. Na dit doelpunt waren de jongens weer wakker en begonnen beter te voetballen. Anco zette in de 6e  minuut SDS weer op gelijke hoogte. In de 11e minuut was het wederom Anco die de 2 – 1 op het scorebord zette. Dit was ook de eindstand. Een mooie en verdiende overwinning. Dus gingen we tevreden met 6 punten op zak door de sneeuw weer terug richting Wommels/Easterein/Reahus/Rien/Itens.
Theo Postma

Sealtrainen dizze wike

Ma 17:00-18:00  2/3 F5/F6 Tiede van der Velde
Di 16:45-17:45 3/3 F3/F4 Christiaan Plantinga
Do 17:00-18:00 3/3 F1/F2 Harm Stremler

Teletekst 819
Ajax sil nea kopke ûnder gean troch it gemis oan arrogânsje. Dit sjogge sij op teletekst
side 819.

Van Gaal
Van Gaal dy hat it wurd beskieden net útfûn. It sels noch slimmer hij wit net iens wat it is. Sa sjocht van Gaal nei de ranglist yn Spanje op
teletekst.

Feyenoord
Sij hawwe in nije sjurtsponser en sille hjoed
sa it fjild opkomme.

Feyenoord(2)
De nije sjurtsponser hat ek in nije trainer beskikber steld.

BluesCruise
It is de lêste snein fan de moanne en dan dogge wij ús bluesskuon, ús bluesbroek en ús bluessjurt wer oan om net op te fallen tusken al dat bluesfolk bij Noflik yn Easterein fanôf in oere as 4.

Harsens derby(942)
Dat sil je altiten sjen. Meitsje ris in machtich moaie goal, is it in oefenwedstryd.