Weppers snein 20-1

Weppers moandei 21-1
20 januari 2013

D2
SDS D2 had het lastig vandaag in de zaal. Pap in de benen, vogelpoep in de hal, rondje te weinig, noem de  redenen maar op, maar het ging niet  goed!
De eerste wedstrijd werd uiteindelijk nog wel overtuigend begonnen: 0 – 3 tegen Rood Geel. Tegen runner up leeuwarden ging het vervolgens mis. Geenm power, geen goede passing, kortom 4 – 0 en het kampioenschap ligt weer open, waar het bijna binnengesleept had kunnen worden.
Volgende keer meer power en veel goals!

Tjerk

Maatschappelijke stage in beeld

B1-spelers Lourens en Pieter zaten vanmorgen al vroeg namens SDS D2, achter de zaalwachttafel in de splinternieuwe Rengershal te Leeuwarden. In totaal zes wedstrijden fluiten en het scorebord aansturen.
Het valt lang niet altijd mee om al die Leeuwarder clubs met hun gestreepte shirts in alle kleuren van de regenboog te fluiten.
SDS kan trots zijn op dit soort jeugdleden: jongens bedankt!

Alde doaze
Ut it archyf fan Appie Posthumus
in foto fan Marten, Chris, Age, Sake, Anne, Tsjalke, Lolke, Appie, Tamme, Aant, Albert en Hendrik. In moai seizoen yn SDS 3 of wie it 4.

Trainen kommende wike yn de seal

21 Maandag 17:00-18:00  2/3 E5 Pieter Sytsma
22 Dinsdag 16:45-17:45 3/3 E1/E2 Theo Postma
24 Donderdag 17:00-18:00 3/3 E3/E4 Karst/Herman

Programma sneon
Kommende sneon moat SDS 1 thús tsjin VVI 1. Dat is de earste kompetysjewedstriid al wer. De kâns dat it trochgiet achte wij hiel lyts.