Weppers moandei 9-8

WK-Weppers
10 augustus 2010

Werom
Sa stadichoan komme minsken werom fan fakansje. Ek de wedstriidsikretarisfamylje:
Hallo alle SDS-ers,
Wij zijn weer terug van vakantie. Vanaf maandag 9 augustus kan idereen voor allerhande wedstrijdinfo weer terrecht bij het bekende adres. We hebben heerlijk genoten, en zelfs nog een partijtje campingvoetbal mogen fluiten. Deze week worden ook de schema’s bekend voor het bekervoetbal.
Leiders en trainers e.d. die nieuw zijn graag effe je emailadres doorgeven. Maar diegene die geen mails meer willen ontvangen graag ook even een reactie.
We hopen op een sportief voetbalseizoen, maar vooral een soort plezier en ontspanning met elkaar.
Vriendelijke groetjes,
Andre en Tineke Vink
Wedstrijdsecretariaat vv SDS.

Bliid
En Stoffel Bouma is bliid dat de wedstriidsikreatris wer op syn post is, mar om in hiele oare reden:
Bliid dast der wer bist Andreeeee, dan slacht de klok teminsten, hooplik wer op de goede tiden!
Lieders, trainers, bestjoer, fuotballers en al de oaren, in protte wille dit jier wer mei it fuotbaljen!
Stoffel

Jûn WK-finale

Jûn sil om 19.30 op de Terp yn Wommels de WK-finale plakfine. Ate hat de Terp fannemoarn efkes meand, Brouwer is dwaande mei de tribunes en it sanitair, de goaltsjes binne fan it fuotbalfjild nei de Terp brocht en de Jumbo bliuwt jûn langer iepen. Neat stiet dus in knappe WK-finale yn ’t paad.
De de seleksjes binne noch net bekend.
Sa as jim witte is it WK hartstikkene kommersjeel. Dielnimmers moatte elts dan ek efkes €2,- meinimme (en efentueel wat apenúten).
De parse sil jûn ek rom oanwêzich wêze. Fansels fan de Treffer, it Diggelfjoer en Op ‘e Skille en wy ferwachtsje ien fan Stjoerder.nl.

Harsens derby(269)
Dit mei by it frouljusfuotbal fansels ek net: