Weppers moandei 26-1

Keunstgêrs foar SDS!(2)
26 januari 2015

Gjin trainen

Er kan vanavond geen gebruik gemaakt worden van de trainingsvelden.

Oetze

Jeugdsealkompetysjes
Aardich wat teamkes fan SDS dogge mei oan de sealkompetysje organiseare troch de KNVB. De KNVB hat ferline wike it programma foar de kommende wykeinen bekend makke. Jim kinne se
hjir yn opsykje.

Trainer foar SDS Vr.2 socht!
Wy binne op syk nei in trainer foar de froulju fan Vr.2. Wa liket it wat om dizze enthousiaste froulju ien kear yn de wike (of faker) it fuotbaljen in bytsje by te bringen? Graach maile mei
info@vv-sds.nl.

SDS 4 en 5 de seal yn
Woansdeitejûn om 20.30 oere geane SDS 4 en 5 de seal wer yn. Fansels nimme se in eurootsje mei.

Overal

Der skynt de ôfrûne wike in filmke fan de jierren 70 fan gewest oant gewest op tv west te hawwen. En dêryn wie de flagger fan SDS A1 ek te sjen as in jongfeint mei bysûndere tattoos.

Noch altiten aksje by Wheagan

Steun uw favoriete club of vereniging en bespaar geld !

Hoe?

Vraag onze gratis klantenpas aan en ontvang op vertoon van deze pas 5% korting op het totale factuurbedrag.

Via het aanvraagformulier ,die u van ons ontvangt,krijgt uw club of vereniging naar keuze maar lieft 5% van het factuurbedrag als sponsorgeld.

Vraag ons naar de voorwaarden

deze actie loopt tot en met 31-3-2015
Sjoch
hjir foar de link nei de webside fan Wheagan yn Wommels.
Je kinne no as je de APK by Wheagan planne ek in auto winne. Klik
hjir.

Alderaardichst
Frank de Boer krige freed 1200 tillefoantsjes fan Feyenoorders. Hy pakte it sportyf op en feroare syn profylfoto en syn broer Ronald Tweete efkes:
View image on Twitter

R: straks even lunchen bij Frank. Tafel is gedekt.

Harsens derby (1420)
Ho!