Weppers moandei 24-8

29-8-2009 9:00 SDS D1 – Franeker SC D1
29-8-2009 9:00 SDS E1 – Oeverzwaluwen E1
Sneon
29-8-2009 14:30 Holwerd 1 – SDS 1 (zat)
29-8-2009 10:15 Makkum C1 – SDS C1
29-8-2009 10:00 Workum F1 – SDS F1

Workum E1  –  SDS E1
Na de 10 – 0 winst in de eerste bekerwedstrijd tegen QVC afgelopen woensdag gingen we met volle moed
naar Workum voor onze tweede bekerwedstrijd.
Idsert was er dit keer niet bij omdat hij andere bezigheden had, dus geen wisselspeler aanwezig.
In het begin was het even aftasten maar na 5 minuten kwam Workum met 1 – 0 voor.
Workum was wat sterker dan ons en dat was aan de stand af te lezen want in de rust was het
3 – 0 voor Workum.
De tweede helft begonnen we heel sterk, Tom had de bal en ging er aan de linkerkant vandoor richting het doel
van Workum, gaf een voorzet die bij Yward aan kwam, die gaf hem weer terug aan Tom en die schoot hem keihard in het net  3 – 1.
Maar twee wedstrijden in een paar dagen en warm weer begon zijn tol te eisen.
Er zat niet veel vaart meer in en daar maakte Workum gebruik van, want ze scoorden niet veel later het vierde
doelpunt.
Na een paar minuten later schoot Yward  op het doel die nog aan geraakt werd door een speler van Workum,(e.d)
zodat de eindstand op 4 – 2 kwam te staan.
Maar de jongens van E1 hebben een prima prestatie neer gezet de afgelopen paar dagen, Klasse.
Gr. Oene Bauke

SDS 1 giet fierljeppen
Oankommende woansdeitejûn sil de A-seleksje rjochting It Heidenskip om dêr mei de wolbekende Galama’s (IJsbrand en Oane) te fierljeppen.
Fertrek is om 18.30 oere fanút Wommels/Easterein.
Wij binne benijd at it ljeppen wurdt of fierljeppen!

SDS 1 noch yn de rees
SDS 1 moat sneon tsjin Holwert de lêste wedstriid spylje foar de beker. Omdat CSL sneon mei 6-0 wûn fan dy klup hat SDS heechstwierskynlik ek in flinke útslach nedich om troch te gean. Tenzij AVC gelyk spilet of wint fan CSL.

Ferslach SDS 1
Siem Sikma hat wer in kreas ferslach makke fan de wedstryd fan ôfrûne sneon tusken AVC 1 en SDS 1 (klik hjir).

Moai sjurt
Marco Hoekstra
(in echte Feyenoord fan) rint de lêste wiken meast yn it nije Feyenoord -út sjurt. Yn in sjurt fan in klup rinne dat dogge je net samar, dan binne je echt fen. Opfallend is it dan ek dat de yn it algemien bekend steande Ajax-fen Eddy de Boer ek al yn sa’n sjurt sjoen is. It docht bliken dat hij sneintemiddei gelyk nei it gelykspul fan Ajax en nei de rynske oerwinning fan Feyenoord op Roda, wêrtroch Feyenoord boppeoan stiet, kontakt opnommen hat mei Marco om it sjurt te passen.

Kommentaar fan Eddy: Dit is gjin fleach fan ferstânsferbjustering.

Foto’s en filmkes
Jaring Rispens wie in oantal jierren haadsponser fan dizze side. Wij seagen wer ris in kear op syn side en sjogge no foaral
foto’s en filmkes fan ûngelokken, bliksemynslaggen en (skuorre) brannen.