Weppers freed 6-5-2022

Sneon 7-5-2022
6 mei 2022

SDS 1 – DWP 1

Beide ploegen kinne frij-út fuotbalje, DWP hat aardich skoarende spitsen, SDS is wer foltallich,  dus kin it op dizze reuny sneon best wol in aardich potsje wurde tusken SDS 1 – DWP 1
De seleksje: Jaap Toering, Luuk van der Schaar, Erik Haitsma, Gerwin Sijbesma, Jelte-Pieter Dijkstra, Matthijs Postma, Teun Heeres, Remco Hijlkema, Lourens van der Pol, Pieter Sijtsma, Gerbrand Kramer, Steven van der Pol, Stan Korbach en Hendrik de Jong.

Sponser fan de wedstriid:

Seleksje SDS 1 1979-1980

Moarn hat de seleksje fan SDS 1 dy’t yn 1980 kampioen waard yn de 4e-Klasse in reuny. Sy begjinne yn kafé Bergsma lykas doe en eindigje yn de fuotbalkantine. Tuskentroch sjogge sy efkes by SDS 1 – DWP 1 en helje ferhalen út it ferline omheech. Dizze seleksje kinne jim ferwachtsje: Ynze Jorrtitsma, Gerard Bijl, Klaas Overal, Hindrik Okkema, Jan van Asselt, Jelle de Boer, Ids Boersma, Lolke Okkema, Piet de Jong, Klaas Okkema, Roelof Joustra, Wouter Hijlkema, Henk Walda en Wim Bakker.
Lieder: Hylke de Vries
Flagger: René (Rintsje) Zijlstra.

SDS 2- Heeg 2

Om 12.00 oere hat SDS 2 in thúswedstriid tsjin Heeg 2. SDS 2 stiet op in kreas 4e plakje en om dat wat fêst te hâlden moat der mar wer ris wûn wurde.
De seleksje: Anco, Douwe, Wesley, Bauke, Eeltsje, Ewout, Jort, Jurjen, Kevin, Sietse, Sjoerd de V, Tjitse, Tom, Wessel en Jeffrey.

sc Franeker 7 – SDS 4

Om 14.00 oere yn Frjentsjer spilet SDS 4 ek wer in kear.
De seleksje: Wiltsje, Jorrit, Janpiet, Gerben, Michael, Leon, Allert, Gertjan, Eeltje, Jelte, Jens, Tim, Tom, Ate en Sjirk.
13.15 oere fertrek út Easterein.

Lions 3 – SDS 5

Scharnegoutum sil wol kampioen wurde, mar SDS 5 kin wol kreas twadde wurde. Dan moat der wol wûn wurde fan leechfleaner Lions 3
De seleksje:

Harsens derby (2375)