Weppers freed 4-3

De nije SDS League!
4 februari 2011

Seleksje SDS 1
Kommende sneon spilet SDS 1 foar de kompetysje tsjin Broekster Boys.
Fertrek is om 12.15 oere.

Dit binne de minsken dy’t meigean.
1. Jaap
2. Kristian
3. Skelte
4. Ewout
5. Feiko
6. Feite
7. Erik
8. Jacob-Klaas
9. Tsjipke-Klaas
10. Arjan P.
11. Jelmer
12. Mark
13. Harm
14. Redmer
15. Jacob v. W.

SDS 1 nei Damwâld
Kommende sneon moat SDS 1 nei Damwâld, om tsjin Broekster Boys te baljen. De skiednis dy’t beide ploegen meielkoar hawwe is
hjir te lêzen.

Kantine iepen
Sneon is de kantine iepen fanôf 16.00 om in kaartsje te lizzen of je nije team foar de SDS-League yn te fullen of wat ek mar.

SDS League
Jûn hoopje wy de nije formulieren klear te hawwen.

E-pupillen
Zaterdag 5 februari
09:00 tot 12:00
Voetbalclinic E-pupillen
door Wytse Fopma
Opjaan is net nedich
Meidwaan wol !

Poiesz-Jeugdsponsoractie 2011
Beste leden, ouders, familie, vrienden, supporters en fans van SDS,
Van 7 februari tm 2 april 2011 doet onze vereniging weer mee aan de Poiesz-Jeugdsponsoractie. Deze actie houdt in dat u/jij tijdens deze periode bij elke 15 euro aan boodschappen 1 gratis sponsormunt ontvangt en bij 80 sponsorproducten een aantal sponsormunten. Deze munten kunt u/jij voor onze vereniging in onze clubkoker doen welke bij de Poiesz-vestiging in Scharnegoutum hangt. Mocht u/jij in een andere Poiesz-vestiging uw/jouw boodschappen halen en daar munten ontvangen, dan is er de mogelijkheid om deze munten in de koker in de kantine van de Skoalleseize te doen. Wij als JC zorgen er dan voor dat ze in onze clubkoker in Scharnegoutum terecht komen. Hoe meer munten wij verzamelen, hoe hoger het sponsorbedrag aan het eind van de actieperiode voor onze vereniging zal zijn.
Wanneer je als vereniging aan deze actie meedoet, moet je tijdens deze periode ook een activiteit organiseren in het filiaal van deelname. SDS zal zich presenteren op zaterdag 12 februari van ’s morgens 10 uur tot ’s middags ongeveer 3 uur. U/jij kunt dan o.a. op de foto met Wesley Sneijder. U/jij bent dan van harte welkom!

Harsens derby(394)
Gjin BHV-kursus hân seker?