Weppers freed 23-8

21 augustus 2013
Ut- en ferslaggen sneon 24-8
24 augustus 2013

SDS 1 – Ropta Boys 1 (beker)
Der wêze: 13.00 oere
Spylje: 14.30 oere
Seleksje: Ewout, Grietzen, Jan Friso, Wietse, Kristian, Dirk, Wytze, Tsjipke, Jelmer, Marco, Dirk Yde, Harm, Jaap, Sjoerd.
Grinsrjochter: Friso Albada

Leeuwarder Zwaluwen 2 – SDS 2 (beker)
Der wêze: 11.30
Spylje: 12.55 oere
Seleksje:
Jan, Andries, Feite, Jesse, Gerrit, Ralf, Tsjeard, Ayanle, Willem, Anne, Hendrik, Geert, Hendrik E. en Pytrik.
Riders: Broer Wiebe, Andries, Hendrik en Jeroen

Arum 2- SDS 5
(beker)
Der wêze: 13.30
spylje: 14.30 oere
Seleksje: Hans, Harm, Robert S, Robert H, Tjeerd, Ype, Jan-Simon, Peter, Auke, Ronny, Jeroen, Gerlof-Jan, Pieter, Chistiaan en Klaas!
Grens: Daan

It programma fan sneon sjocht der
sa út.

Bijeenkomst ouders C2
Voorafgaand aan de wedstrijd van C2 tegen Zeerobben van aanstaande zaterdag, willen Boudewijn Kramer en Bote Strikwerda graag met de ouders van C2 om tafel. Om voor het komend seizoen afspraken te maken mbt de begeleiding van het team.
Vanaf 11:00uur tot kort voor aanvang wedstrijd in de linker vergaderruimte in de Skoalleseize

Efkes Balje
Jûn om 19.30 is der wer Efkes Baljen yn Wommels.

A1 – A2
Omdat Mulier te weinig voetballers, of te veel kaatsers, heeft, gaat de 1e bekerwedstrijd van A1 zaterdag al niet door.
Omdat onze A2 niet aan de bekercompetitie meedoet, gaan we zaterdag maar even tegen elkaar oefenen/trainen.
Dus: A1 tegen A2, aanwezig 12.00.
A1 speelt in de SDS witte shirts, A2 zal in het rood aantreden. Mocht er een ouder bereid zijn om even te fluiten, zaterdag even aanmelden, ook 2 grensrechters”  zijn van harte welkom.
Boudewijn.

Dieltraine A2
Raymon, Bote, Stefan, Jorrit, Jan Fokko (en degene die ik niet genoemd heb, maar niet met de A1 meetrainen) trainen maandag mee met de B1 van 19.00 tot 20.00 uur.
Johan

SDS D2
Wil iedere speler speler van D2, die vorig seizoen niet in de E1 speelde, zijn e-mail adres even doorgeven op sdstoppers@gmail.com
Eventuele telefoonnummers, mobiele telefoonnummers zijn ook wel handig.
Alle communicatie zal zoveel mogelijk via de e-mail verlopen (wedstrijdschema’s, wijzigingen, afgelastingen en eventuele andere bijzonderheden).
Groet, Ferry & Theo.

Harsens derby(1097)
Och ja, je misse allegear wolris in kânske……..