Weppers tongersdei 22-8

Weppers freed 23-8
22 augustus 2013

Fan it wedstriidsikretariaat
Zaterdag 24 augustus starten we met de bekerwedstrijden. Omdat het kleine trainingsveld nog ingebruik is bij de kaatsvereniging is er in goed overleg besloten om GEEN penalty’s te nemen na de wedstrijd. Dus ook niet op de velden.

Vanaf 31 augustus kunnen er weer penalty’s genomen worden op het kleine trainingsvelden. Mocht er door welke omstandigheid dan ook geen mogelijkheden zijn om gebruik te maken van het kleine trainingsveld, dan vervallen de pingels.

Laten we zuinig zijn op onze velden.

Groetjes het hoofdbestuur.

Traine
Foar SDS 5 begjint sneon it bekeravontoer. Dan is it fansels wol aardich dat je dochs noch in kear fan te foaren traine kinne. Jûn om 20.15 mei de mannen fan SDS 4 is der gelegenheid.

Aksjeplan
Yn
dizze brosjuere kinne jim alles lêze oer de maatregelen dy’t nommen binne tsjin geweld op de fjilden. Dat giet dus oer tiidstraffen en paskekontrôles.

Harsens derby(1096)
Knappe goal! Der sil wol wer oan mankere………