Weppers freed 22-12-2017

SDS-League: Twa nije koprinners!
20 december 2017
Weppers snein 24-12-2017
24 december 2017

SDS 1

SDS 1 hat no winterstop, mar begjint op tiisdei 4 jannewaris 2018 al wer mei de training. De earste oefenwedstriid stiet yn de agenda op freed 12 jannewaris.  Heeg 1 is dan de tsjinstanner. De rest fan de oefenwedstriden en kompetysjewedstriden fan SDS 1 kinne jim yn de agenda fine.

Efkes Balje

Se sille wol wer los gean jûn:  de Efkes Ballers. De geruchten gean dat se ferklaaid sille as krystman. Dennis Vinke hat efkes oefene en jout oan dat it mei him neat wurdt….

De seal yn!

Guon SDS’ers gripe de winterstop altiten oan om te sealfuotbaljen. Sa dogge Jaap, Gertjan, Matthijs, Feite, Erik, Jacob-Klaas, Tsjipke, Skelte, Johannes en Willem wer mei oan it jierlijkse Krysttoernoai yn Frjentsjer. Moarntejûn binne de earste foarrondes. Hjir harren spylskema;
18:15 oere SDS – Better-Fit
18.45 oere SDS – Freedom Energy
19.45 oere SDS – Autobedrijf Haitsma
20.15 oere SDS – Bloemketerp Allstars
Foar it hiele spylskema kinne je hjir sjen. Der dogge mear SDS’ers mei lykas Bote Strikwerda by Futsal Scharringa.

Toppers JO 10-1 de zaal in.

Vorige week werden we in de beker verslagen door Blauw wit 34 JO 10-1 op het veld en kwam er aan einde aan ons bekeravontuur
des ondanks dat konden we op dat bekerseizoen positief terugkijken.
Maar morgen staat er al een revanche te wachten want dan start de zaalcompetitie en gelijk
tegen Blauw wit 34 JO 10-1 om 09.40 uur, zal het onze toppers lukken?
Om 11.00 uur staat de 2e wedstrijd op programma en wel tegen onze streek genot Oosterlittens JO 10-1. Oosterlittens zal revanche nemen op ons want de allerbeslissende wedstrijd werd met 1-3 gewonnen door ons.
Ik heb besloten om morgen gewoon met de auto te gaan want die busrit bleek geen goeie zet te zijn geweest vorige week.
Wie zich verveeld of heeft geen zin in om te shoppen
en wil de REVANCHE en STREEKDERBY zien?
We spelen in de Wiarda hal te Leeuwarden.
Selectie.
Aanwezig: Herman , Geert Jan , Noor , Wiebren , Daniel , Tygo en Sibrand
Afwezig: Jegor

Nije kompetysjeyndieling

DE KNVB makket op 12 jannewaris de nije kompetysje yndieling bekend foar de jeugd.  Sjoch hjir.

3 jannewaris

6 jannewaris