Wepperkes -sneon-

Utslaggen 24 septimber
24 september 2005

F3 skoort er wer op los
Wij hebben vandaag een leuke wedstrijd gespeeld tegen Heeg.
Wij hebben heel veel doelpunten gemaakt.Het eerste doelpunt werd al naar 1 minuut gemaakt door Koen.
Doelpuntmakers Koen 5, Gerwin 5, Krist 1, Piter 1,Inne 1 en een eigen goal.Wij hebben dus met 14-0 gewonnen!!!!!
 Niels Hazewindus

Koach de Boer grypt yn
Eddy de Boer de koach fan F4 helle sneon in tige nijsgjirrige taktyske set út. De jonge Sjineeske oanfaller fan de Happy Family skoorde der wer aardich op los yn de earste helte. Nei it skoft woe de technyske kommisje wol efkes sjen at er ek sprake wurde moat fan in transfer nei in oar team. Eddy sette syn spits yn it doel en dêr kaam hij hast net oan de bal, want ek oare ploechgenoaten wisten it net wol hiel maklik te finen. 19-0 wie it resultaat.

D3 wol tsjindoelpunten foarkomme
Mei 39 doelpunten tsjin yn twa wedstriden, hat coach Jaap Zijlstra in nije taktyk betocht foar D3. 14 man op doel.

Dûbele linen
At in linemakker in foutsje makket mei it linemeitsjenn dan is dat net samars fuort te wurkjen. Harm Bergsma kin normaal sprutsen wol aardich koers hâlde, mar wie it paad no hielendal bjuster.

Siik
Jacob Klaas Haitsma kin sneontemiddei net meidwaan tsjin PKC. Hij is siik. Spitich dat hij dizze wedstryd en de nacht fan Nijlân oan him foarbij gean litte moat.

Ôflast
De wedstriid tusken SDS A2 en ONS/Top ’63 giet hjoed net troch. De Snitsers c.q. Toppenhústers hawwe net genôch spilers.

Feite bedankt!!
Feite de Haan hat snel reageert op ús oprop om de kompjoeter fan Anne en Metsje te reparen. Hy is der freedtemiddei lyk hinne riden en hat de kompjoeter makke. Feite tige bedankt!

Hoe sil it SDS fergean tsjin PKC?
Op www.topamateurvoetbal.nl stiet wer in voorbeschouwing op de wedstriid fan SDS 1 tsjin PKC 1. De kenners hawwe gjin hege pet op fan SDS en ferwachtsje winst foar PKC. Hjirûnder kinne jim it lêze:
PKC’83 – SDS
Voor SDS lijkt de eerste klasse vooralsnog een maatje te groot. Drie nederlagen en nog geen enkel doelpunt zijn de getuigen hiervan. Ook zaterdag staat ze weer een lastige middag te wachten. PKC’83 beschikt over een leuke voorhoede die een verdediging goed dol kan draaien. Vorige week was het Karakaya die met drie doelpunten de aandacht op zich vestigde, maar voor het zelfde geld is het Freddy de Grooth of Loscar Perez die het netje doet bollen. Moeilijk te verdedigen dus. Het lijkt daarom onwaarschijnlijk dat SDS vandaag het eerste puntje kan bijschrijven.

Oprop
Wa hat myn pet fûn? Juster wie ik mei pake Popko in blokje om op ‘e fyts en doe ik yn sliep fûl is myn pet fan myn holle fallen. Pake wie bliikbaar ek net al te wekker want dy hat it net yn de gaten hân. Wa hat myn Bob de Bouwer pet fûn? Wierskynlik bin ik him ferlern tusken Wommels en Easterein of yn ‘e Súdhoeke. Foar de earlike finer hat myn pake fêst wol in lolly oer.
Groetnis Tom.

Tom yn bettere tiden…….mei syn pet fan Bob de Bouwer.

Verenigingsscheidsrechters
Scheidsrechtersvereniging Sneek en omstreken nodigt alle clubscheidsrechters van SDS uit om maandag 26 september 2005 op hun clubavond te komen.
Ontvangst 19.30 uur
Aanvang   20.00 uur
In de kantine van vv Balk sportpark De Wilgen Lutswal 15 te Balk. Tijdens deze avond zal de heer Thijs Rozeboom een boeiende en leerzame Technische avond verzorgen. Ook de laatste ontwikkelingen binnen de COVS en KNVB komen aan bod.

Deze avond is volledig GRATIS.
Ga mee meld je aan bij Enne Bruinsma Tel 0515 – 332013