Wepperkes -snein-

Wepperkes -moandei-
19 augustus 2007

F1 wint bekerstriid
Het was een leuke eerste wedstrijd in F1 en ik heb geskoort en Mathijs had geskoort en Yward had geskoort. En Gershom was sportief en Inne en Niels waren hele goede keepers en Jelmer en Sybren  die gongen der ook tegen aan en het was niet zoon moeilijk tiem maar ze hebben wel twee geskoort dus we hebben met 2-3 gewonnen en we moesten tegen Makkum F1.
Geschreven door Idsert Wijnja

Moaie poule
SDS 1 sit fansels yn in leuke bekerpoule. Sokke “oefenwedstriden” hawwe sin. De stân fan saken yn dizze poule kinne jim hjir sjen. Opfallend is de minne kânsen dy’t men SDS ta dichtet.

Debút

Jildert Hylkema makke sneon syn debút yn SDS 1. Tsjin Blauw Wit 34 mocht hij in kertier foar de ein it fjild yn. Hij krige sels noch in moaie kâns om de 0-3 oan te tekenje. Heit Wouter stie wakker grutsk te sjen op de tribune.

Oanfierder

Floris Hiemstra frege him fannewike noch ôf wa’t de oanfierder wêze soe bij SDS 1. Wij seagen Tsjipke Klaas Okkema mei de bân en hij is dus de nije oanfierder. Hij spile op 10 in prima wedstryd.

35 ballen yn 32 sekonden
In fuotbal, in keatsbal in jeu de boule bal, it makket neat út, mei in bal kinne je fan alles útfine. Der kin fansels ek hiel wat mis gean mei in bal. Yn 32 sekonden giet er 35 kear wat mis. Sjoch hjir

Nijs
Nijs en berjochten kinne jim altyd kwyt op