Utslaggen 2-10

1 oktober 2010
Weppers snein 3-10
2 oktober 2010

Mail de útslach, in koart ferslach, foto’s, bijsûnderheden, eigenaardichheden, apartichheden, nuverheden en oare wissichheden nei dizze adressen

útslach
12:30 SDS 3 – Mulier 2  ôflast
12:30 SDS B1 – OudegaHJSC B1  ôflast
14:30 SDS 5 – NOK 4  ôflast
14:30 SDS A1 – Zeerobben A1  ôflast
16:30 SDS 4 – Woudsend 3  ôflast
16:30 SDS 6 – Mulier 4  ôflast
9:00 Renado/VVI E4 – SDS E3  4-6
9:40 OudegaHJSC C1 – SDS C1  2-3
10:30 Balk D1 – SDS D1  7-4
12:15 DVBolsward DA2 – SDS DA1  1-0
14:30 Buitenpost 1 – SDS 1  2-0
14:30 Fean’58 2 – SDS 2  2-2
14:30 Arum DA1 – SDS DA2  3-6

Buitenpost 1 – SDS 1 2-0
Nei de earste helte wie it al 2-0 foar Buitenpost. By de twadde goal gie in penalty foarôf. Jaap Toering krige in reade kaart neidat hy in spiler fan Buitenpost ûnderút helle. Yn de twadde helte wienen beide ploegen net mear by machte om in goal te meitsjen.

’t Fean ’58 2 – SDS 2 2-2
Twa kear kaam SDS efter, mar wist dochs werom te kommen. Jort en Syb makken de goals.

Arum DA1 – SDS DA2
Grut nijs!
SDS DA2 binne juster einliks net mei in nederlaach nei hûs ta gien, mar ha sels dik wûn mei 6-3 fan Arum DA1!
It wie moai waar, de froulju hiene der sin oan, it wie tiid om ris te winnen!
Yn ‘e earste minut waard er al skoart nei in moaie corner bal troch Hotske.
De drang om te winnen waard hieltiten mar grutter.
Dit gie allinnich net samar!
We kamen efter te stean mei 2-1.
Lokkich genoch ha we it dernei wer goed oppakt.
Der waard  skoart troch Susan en Jits (Spits).
Mei 3-2 bin we de rust yn gien. De stemming wie goed yn e klaaikeamer, we leauden der yn.
Nei een lekker bakje thee en een positief wurdsje fan us coach Wiepkje, giene we it fjild wer op.
Al gau waard it 4-2 far us, alwer skoart troch Susan!
Arum kaam nog efkes werom nei 4-3. Dernei wienen wy oermachtich en is der noch skoart troch Joutsen en Sieta.
En dus in oerwinning far de superfoulje!!!
Froulje fan dames 1 bedankt far jim dielname. Moai dat jimme eltse kear klear steane.
Jm snappe fansels wol, dat dizze oerwinning nei mear smakket.
Nij wike moatte we tsjin Boalsert (thus), sjen hoe we it der dan fan of bringe!

Groetnis fan de Superfroulje

Wa ha der skoort? : Hotske 1x, Susan 2x, Joutsen 1x, Sieta 1x, Jitske 1x

DVBolsward Da2- SDS Da1
Wat in hearlik fuotbalwaar, neat fernommen dat it hjir yn Easterein allegear ôflast wie.
Wy starten goed, mar yn’e twadde helte wie Boalsert krekt te sterk; 1-0 ferlen fan ‘e koprinner.
We ha der alles út helle, wat in wedstryd! Tarina wie sûnder twyfel ’the woman of the match’.
”de famkes”

DVBolsward Da2 – SDS Da1
Op papier een topper.
Vanmorgen op deze toch wel bijzondere geladen dag, werd ik gebeld door myriam ,met de boodschap wij rijden wel vandaag
en vroeg ik haar hoe gaat het :”nou ik ben best wel zenuwachtig”
Ik zei tegen haar dat hoef je niet te zijn, lekker je eigen spel spelen dan is er niks aan de hand.
Aangekomen op sportcomplex Bolsward waar de eersten al waren gearriveerd zag ik allemaal gespannen koppie’s.
In de kleedbox aangekomen waar ik altijd een peptalk houd en de opstelling bekend maak ,kreeg ik veel vragen over me heen: hoe gaan we spelen en wat is onze tactiek?
Mijn antwoord daarop: gewoon lekker je eigen spel spelen en je niet laten verleiden door de tegenstander op wat voor manier dan ook
De wedstijd was nog geen 5 minuten bezig toen Rianne aangaf te willen wisselen ,met een wit weggetrokken gezicht haalde ik haar naar de kant, waarna Nellie de alom bekende stofzuiger in ons team, haar verving.
De druk was vanaf de kant te zien, geen bal die goed werd aangenomen passes die niet aankwamen en ga zo maar door .
Al met al en gezien de statistieken hebben we ondanks  de 0-1 nog niet eens zo slecht gespeeld en met dank aan onze keeper is het daar ook bij gebleven.
deze stond werkelijk waar als een pittbull onze goal scchoon te houden van meerdere doelpunten van de tegenstander
door deze pittbull is het dan ook 0-1 gebleven.
Met recht uitgeroepen tot man off de match
gr leider dames 1
Pieter

D1 buigt hoofd op power
Soms is voetbal genieten van de club waar je eigenlijk niet voor komt. Balk D1 was zeker kwalitatief niet veel beter, maar wat een effectiviteit en kracht. Vier uitbraken, vier doelpunten, daarnaast nog twee gewone beauty’s en een overduidelijke buitenspelgoal. Al met al bleef de teller van Balk op 7 staan. SDS stelde daar nog drie doelpunten tegenover, vanuit prachtige combinaties. Puur genieten. Misschien moet D1 maar eens een paar weken naar de sportschool om het mooie kaatsvoetbal met meer power te gaan combineren.
Tjerk

Renado/VVI E4 (Sint Nicolaaga)  – SDS E3     4 – 6
In een spannende en natte wedstrijd wist E3 zich staande te houden in het druk bezette veld.
In de rust was het 1 -3  en door goed samen spel in de tweede helft wisten ze de score te verdubbelen en is het  4 -6 geworden.
Mvg. Wiebe Stoffelsma