Ut- en ferslaggen 21-5

20 mei 2016
SDS E1 kampioen!
22 mei 2016

Mochten jim fuotballe hawwe, mail dan de útslach, in koart ferslach, foto’s, doelpuntenmakkers, bysûnderheden, eigenaardichheden, apartichheden, nuverheden en wat ik mar nei dizze adressen en skilje de útslach efkes troch nei de kantine: 0515-331700.
Twitterje @ff_sds mei fansels ek!

08:30 SDS E1 ONS Boso Sneek E2 1-1
09:35 SDS F2 Walde De F2G 8-3
09:35 SDS F4 CVVO F5G 3-4
10:30 SDS D1 Annaparochie St. D2 1-6
11:50 SDS C2 Annaparochie St. C2 0-3
13:20 SDS B1 Oeverzwaluwen B1d 1-1
15:00 SDS 4 Stiens 6 1-5
09:00 SWZ Sneek D5 SDS D2 1-5
09:00 EBC/Delfstrahzen E3 SDS E2 5-0
09:00 Makkum E3 SDS E4 3-0
10:10 CVVO F4G SDS F3 4-0
12:00 de Walde 2 SDS 2 0-3 (5-2)
12:30 ST IJVC/Blauwhuis C2 SDS C3 9-0

de Wâlde 2 – SDS 2
’t 2e moest de eerste van 2 promotiewedstrijden spelen tegen de Walde 2.
Deze ploeg had vorige week verloren, dus als ze nog kans willen maken op promotie dan moesten ze winnen van SDS.
Dus attent starten en gefocust spelen was een must.
In het begin een gelijk opgaande strijd,  met in de 7e min een kans(je) voor de Walde door een onoplettendheidje van onze kant, wat op niets uitliep, maar in de omschakeling kwam de bal bij Lourens, die op karakter de bal bij Tjeerd kreeg, die gaf een goede voorzet en Pieter K scoort keurig de 0-1.
Daarna een rommelige fase van onze kant, maar de Walde creëerde eigenlijk niets. 10 min voor rust hadden we de grip op wedstrijd weer terug en in de 42e min resulteerde dat, met een fantastische lange bal van Feite op Mark, die de pass op waarde schatte, in de 0-2.
De 2e helft was compleet eenrichtingsverkeer, de Walde is niet meer in de buurt van Marten geweest en de score had eigenlijk verder op moeten lopen.
Dit duurde echter tot de 35e min, Pieter S maakt met een geweldige goal de 0-3, vanaf links in de rechter kruising, strakker kon niet!!
Dit was ook de eindstand. Bij deze de 2 A’s, Lourens en Pieter S, bedankt voor jullie inbreng en Mark, ook bedankt.
Zonder iemand te kort te doen, want dit was misschien wel onze beste wedstrijd van het seizoen, en een fantastische teamprestatie, toch even een woord van dank aan Ewout, wat een inzet, net terug van een langdurige blessure, grote klasse!
En uiteraard onze striker Dooitze, super bedankt, leuk das’t der bij wiest!!!!
Mannen, volgende week nog zo’n partij en promotie is een feit.
 Kom volgende week allemaal dit elftal aanmoedigen, 14.30 op de Skoalleseize.
Boudewijn

Efkes Balje
It gers wie moai koart, it sintsje skiende blier. Der wiene sân spielers, in bal, dopkes en hesjes. Hast alles om in prachtiche joun te hawwen. Hast, want dêr kaam in grutte swarte monstertruck mei in enorme karre der efter. Neist twa grutte goals ruchelden der ek noch trije spielers ut.
Dus 5 tsjin fiif. Johan, Klaas, Folkert, Menno en Robin wiene gewoan wat better en wûnen beide keren. Al skeelde it net safolle mei Harry, Ferry, Chiel, Bonne en jo skriuwer.
Nee, joun gie it om slimheid. It toppunt fan slimheid kaam fan Chiel. Krekt twa wyken opladen troch fakânsje. Harry hie de bal al twa kear rekke ( foar de efkes baljen mei grutte goal leken: in goal telt allinne as hy makke wurdt troch de bal in ien kear te reitsjen, red.) en wist efkes net nei wie hy in weargalease pass jaan soe. Chiel koe der net op wachtsje, rint Harry foar de fuotten en pegelt in ien kear de bal tsjin de touwen! Eltsenien dy der by stie is der no noch beduusd fan!

Tjerk