Sneon 4 july sponserrin en sc Heerenveen-clinic!

Weppers tiisdei 9-6-2020
9 juni 2020
Weppers tongersdei 18-6-2020
18 juni 2020

Hallo spelers van vv SDS en vv Nijland,

Eind februari zijn we gestart met de actie voor een sponsorloop bij sc Heerenveen, partner van ST SDS / Nijland. Twee weken later moesten we de actie helaas pauzeren vanwege de coronamaatregelen. Inmiddels zijn deze maatregelen gelukkig weer wat versoepeld en daarom willen we alle deelnemers nu alsnog de kans geven om deze actie af te maken.

Onze jeugdspelers maken met deze actie kans op mooie prijzen, waaronder de wedstrijd van je leven bij sc Heerenveen. Een unieke kans dus! Daarnaast is deze actie natuurlijk ook goed voor onze club, want de opbrengst gaat naar ST SDS / Nijland!

Tweede helft
Een sponsorloop bij het Abe Lenstra Stadion is helaas nog niet mogelijk. Deze zal daarom plaatsvinden bij onze eigen club, op zaterdag 4 juli om 9.30 uur, voor de clinic van sc Heerenveen op de Skoalleseize!
Maar voordat het zover is gaan we eerst warmlopen: we gaan eerst nog 2 weken met z’n allen op zoek naar sponsors voor de actie! De actieperiode wordt hervat op vrijdag 19 juni en duurt tot de zomervakantie (t/m vrijdag 3 juli). Alle deelnemers die in maart al begonnen zijn krijgen hierover bericht.

Nog niet aangemeld?
Jeugdspelers die zich nog niet hebben aangemeld kunnen nog steeds meedoen (t/m O12). Ga hiervoor naar www.sponsorloop.nl/sdsnijland

Alvast veel succes en veel plezier met het vervolg van deze actie!

Met vriendelijke groet,

Namens de jeugdcommissie vv Nijland/vv SDS

Jan Feenstra (foar vv Nijland)
Tjerk van der Pol (foar vv SDS)