Sneon 4-2-2017

Weppers snein 5-2-2017
5 februari 2017

SDS 1 – Heeg 1

SDS 1 moast hjoed tsjin reade lantearnedragen Heeg 1. It waard in “teloarstellende”útslach: 0-0. Wij heare graach hoe’t echt gien is.

SDS 2 – Makkum 2

”t 2e oefende vandaag tegen Makkum 2.
Een nuttig potje, 5 basisspelers er niet bij en dan tegen een 2e klasser oefenen is voor iedereen die er wel was een goede krachtmeting voor de rest van het seizoen.
Makkum, fysiek erg sterk, won met 0-2, in beide helften 1 goal. Beide goals waren geen uitgespeelde kansen maar er gingen fouten van ons aan vooraf.
Redelijk wat kansen gecreëerd door ons, zo nu en dan goed verzorgd voetbal, pech in de afronding, kortom, een mooi oefenpotje met op het oog twee ploegen die redelijk aan elkaar gewaagd waren. Volgende week, ijs en weder dienende, start de competitie weer, uit naar de Walde.
Boudewijn Kramer

SDS VR1 – FVC VR 1

Al wer in oefenwedstriid foar de froulju en alwer in oerwinning! Mei kreas fersoarge fuotbal waard FVC Vr.1 ôfdrûge mei mar leafst 6-0.

vv Heerenveen MC1 – SDS MC 1

In oefenwedstriid tsjin vv Heerenveen MC1, mei in prima resultaat. De rêststân wie 0-1, de einstân 0-3. Doelpunten fan Benthe Okkema en Fenna de Boer (2)

FVC JO9-2 – SDS JO9-1 0-6

The Boys winnen de oefenwedstrijd.
Vandaag speelden we een oefenwedstrijd tegen FVC JO9-2 in Leeuwarden.
De 1e helft ging gelijk op beide teams hadden de nodige kansen gekregen en niet benut! dus de ruststand was ook 0-0.
In de 2e helft heb ik de nodige tips gegeven waarin we beter en slimmer in moeten zijn!
In de 2e helft scoorden Sibrand 2x , Evan2x,Daniel 1x en een eigen doelpunt van FVC die via een corner van Wiebren genomen werd waardoor 0-6 winst naar Easterein mee ging.
Na afloop gingen we zoals de wedstrijd ook sportief verliep met de tegenstander op de foto! Ik heb The Boys een dikke 9 gegeven.
Super toppers! Mooie voorbereiding voor de voorjaarscompetitie.
Dennis

SDS-League

It ynskriuwformulier foar de nije SDS-League leit fannemiddei yn de kantine. Jim hawwe noch ien wike om him yn te leverjen.