SDS op syk nei in fersoarger

Fan herte lokwinske!
9 mei 2021
Kontribúsje twadde helte 2020-2021
11 mei 2021

Y.f.m. it stopjen fan Hennie Roubos as fersoarger by SDS is SDS op syk nei in nije fersoarger. SDS hie al wat lju op it each, mar om dat slagge spitich genôch net.
Dêrom stiet der hjir no in fakature lykas op Voetbalnoord:

Gezocht: verzorger v.v. SDS

Voor het seizoen 2021-2022 is voetbalvereniging SDS op zoek naar een gemotiveerde verzorger/sportmasseur (m/v).

Activiteiten:
* het (preventief) behandelen van voetballers van de vereniging bij blessures.
* het begeleiden van de terugkeer van (geblesseerde) spelers naar wedstrijdniveau, ook op het veld.
* het begeleiden van het eerste elftal (uitkomend in de 3e klasse zaterdag) op wedstrijddagen.
* het inkopen van verzorgingsmateriaal binnen het door de vereniging verstrekte budget en het beheren van de voorraad.
* het voeren van overleg met de hoofdtrainer en de technische staf over de invulling van bovengenoemde activiteiten.
De activiteiten vinden plaats op trainingsavonden van de eerste selectie (meestal dinsdag en donderdag), de wedstrijdbegeleiding vindt hoofdzakelijk plaats op de zaterdag.

*Wat wij zoeken;
Een verzorger die affiniteit heeft met voetbal, een enthousiaste instelling heeft en flexibel inzetbaar.

*Tegenover de werkzaamheden staat een nader overeen te komen vergoeding.
* SDS heeft de beschikking over een verzorgingsruimte

Inlichtingen en sollicitaties:
Meer informatie over de functie kan worden ingewonnen bij Willem Wijnia, voorzitter vv SDS, 0515-331444.

Sollicitaties (voorzien van cv) uitsluitend digitaal via info@vv-sds.nl.