SDS JO11-1 kampioen yn de seal

Weppers tiisdei 29-1-2019
28 januari 2019

Onverwachts Zaalkampioen.

SDS JO 11-1 gedeeltelijk 1e na de 2x winst vandaag!

Vandaag moesten we naar Leeuwarden om daar de laatste 2 zaalcompetitie wedstrijden te voetballen.

De 1e wedstrijd was SDS JO 11-1 – LAC Frisia JO 11-3 het was wachten op de 1e goal en die viel uiteindelijk en was het de bevrijding voor opzoek naar meer.

LAC Frisia deelde wat spelde prikjes uit maar was slordig voor de goal! SDS liep verdient uit naar een 3-0 voorsprong en gaf de zege ook niet meer weg!

Tussen onze wedstrijden moesten de concurrenten en hun verspeelde punten dus een plek bij de eerste 2 zit erin.

2e wedstrijd Irnsum JO 11-1 – SDS JO 11-1 was erop of eronder gezien Irnsum won van Sc Franeker met 4-1! De tactiek was inzakken en loeren op de counter👀.

Het begin was voor Irnsum en kwam door foutjes achterin op een terechte 2-0 SDS gaf hierop snel een antwoord 2-1 weer was het irnsum met de 3-1 het geloof bij de trainer zakte aardig in de voeten.

Maar SDS toonde veerkracht en dat ging gepaard met schaafplekken en zelf tot bloedende plekken op de armen wat het publiek toen zag was onvoorstelbaar 3-2 ,3-3 en werd het zelfs 3-4 voor onze toppers.

Door dat Franeker punten verspeelde staan wij samen met Sc Franeker op de 1e plaats.

En zijn wij kampioen in de zaal!

Groet een blije coach!!