SDS F3 yn de seal

Opjefte sealtoernooi E spilers
22 december 2015

SDS F3 sneon de seal yn

Vanmorgen hadden al veel jongens meegedaan aan het toernooi en vanmiddag mochten ze weer aan de bak!
SDS F3 startte vandaag de zaalcompetitie met 2 overwinningen!!
In de 1e wedstrijd werd FVC met 3-0 verslagen door goed verdedigend werk en mooie aanvallen.
Doelpunten makers waren Daniel en Tygo.
De 2e wedstijd tegen Frisia was erg spannend. Beide teams waren aan elkaar gewaagd en Frisia was een paar keer dichtbij een doelpunt.
Maar door de goede wilskracht van iedereen kon Herman deze wedstrijd beslissen met het enige doelpunt 1-0.
Evan die vandaag nog inviel bij de F3  en na de winterstop definitief bij de F3 zit speelde zo goed alsof hij altijd al met dit team speelt. Klasse!
Vandaag misten we onze vaste leiders. Dennis omdat hij het nodig vond om naar een wedstrijd in Duitsland te gaan en Bas omdat hij andere verplichtingen had.
Gelukkig komen we met 6 punten terug!

Fokke en Rinske