SDS 6??

Clarence en Harm
6 maart 2004

Mijne dames/heren van sds

Ik schrijf dit eigenlijk alleen voor de heren, echter zal er misschien wel toestemming van de dames nodig zijn. Waar gaat dit om, ik zal het even uitleggen;

De bedoeling is om van het grote sds een nog grotere club te maken. Er wordt bekeken of er voldoende gemotiveerde voetballers zijn voor een nieuw te vormen sds-6. Wat willen we: eigenlijk een elftal van (ex) voetballers, die na de schoenen in de wilgen hebben gehangen toch wel weer eens de behoefte hebben om in een gezellig team een balletje te trappen. We gaan in principe uit van een team waarin de gezelligheid voorop staat en waarin op een aangepast tempo een wedstrijd wordt gespeeld.  We zoeken dus mensen waarbij niet op een grijs haartje meer of minder wordt gekeken.

It formaat fan de búk docht net ter zake. Elts formaat telt by SDS 6.

Wat hebben we al: Een aantal belangstellenden, een aantal die nog even bedenktijd willen. Maar ook heel belangrijk: al een SPONSOR.
De namen (sponsor en spelers die toegezegd hebben) wil ik (nog) niet bekend maken, eerst maar even afwachten of er (positieve) reakties komen. Wie heeft belangstelling, of weet misschien iemand die mee zou willen spelen.

Graag reaktie naar mij:

jdgraaf@antonius-sneek.nl