SDS 3 wint earste oefenwedstriid.

Wepperkes -sneon-
27 augustus 2005
Wepperkes -moandei-
28 augustus 2005

Hjir 2 ferslagen fan de oefenwedstriid fan SDS 3 tsjin Workum 3. De earste is fan Anco en de twadde fan Jappie.

We hebben met 2-3 gewonnen. We kwamen al binnen 1 minuut op achterstand maar Gerard maakte halverwege de 1e helft de gelijkmaker. Na de rust een beter SDS waarin we nog 2 keer scoorden. Jan Stenekes maakte uit een penalty de 1-2 en Gerard scoorde uit een mooie aanval de 1-3 binnen. In de slotfase een
iets terugvallend SDS waardoor Workum via een lucky goal de 2-3 scoorden. Al met al een zinvolle oefenpot waar we de nodige tactische zaken hebben geleerd.
Groeten,
Anco

Oefenwedstrijd Workum3 – SDS3     2 – 3 (rust 1-1)
Een erg nuttige oefenwedstrijd, doelpunten Gerard Posthumus 2*, Jan Stenekes (strafschop)

Bijzonderheden:
Gerrit Terpstra kon het niveau van SDS 3 prima aan.
Binnen 60 seconden op achterstand, Jan Stenekes stond nog te slapen.
Debuut van Remco Bervoets
Wichard Deinum SMSste 5 minuten na de wedstrijd en vroeg wat de uitslag was.
Harm Auke Dijkstra gaf in de rust aan er wel uit te willen.
Workum tracteerde op een rondje bier.
Anco Elgersma viel 2* geblesseerd uit en was beide keren weer snel hersteld.
Gerard Posthumus scoorde 2 prima doelpunten bij zijn debuut .
Volgens zijn mede spelers stond er bij SDS een keeper in de goal met een camping outfit.
Gerlof Veldstra had de sokken vergeten, Auke Hiemstra zijn broek
Wouter Hijlkema zal na zijn vakantie moeten knokken voor een plaats bij de eerste elf.
Lieuwe Meijer had als leider alles goed geregeld.

Kortom een normale wedstrijd.
Jappie Wijnia