SDS 1- FC Dordrecht 1

SDS 1 komt ‘krekt’ te koart tsjin FC Dordrecht
7 augustus 2017

Op cursus

De webmeesters zijn slecht één dag op Nederlandse les geweest en het geleerde gaan ze de komende dagen in de praktijk brengen. Reden hiervan is de komst van FC Dordrecht naar Easterein (voorheen heette dit dorp Oosterend) komende zaterdag. Om het mogelijk te maken dat een deel van de selectie -technische staf van de Dordtenaren het ook kunnen lezen, alsmede de meegereisde en achtergebleven supporters is dit opmerkelijk besluit genomen.

FC Dordrecht 1

Zaterdagmiddag is iedereen van harte welkom op het sportpark “de Skoalleseize”. FC Dordrecht is 4 dagen op trainingskamp in Fryslân (voorheen heette dit Friesland) en zij hebben besloten hier een aantal oefenwedstrijden te spelen. Door bemiddeling van Okke van der Kamp, thans trainer bij vv Rottevalle en voorheen bij o.a vv Nijland is deze wedstrijd tot stand gekomen.

“artikel út Friesch Deiblêd freed”

Donderdagavond speelde de ploeg uit Zuid Holland in Rottevalle tegen een regio-team en zij wonnen die wedstrijd met 0-6
SDS – fc Dordrecht begint om 17.00 uur.

Selectie FC Dordrecht

De selectie van FC Dordrecht bestaat in ieder geval uti de volgende spelers:
Mawouna Amavor
Jafar Arias
Anthony Biekman
Clarence Bijl
Julius Bliek
Cicero Dazzi Bobbio
Renze Fij. (K)
Denis Mahmudov
Robert Mutzers
Luvienno Statia
Jordy Vleugels
Nick Wolters (k)
Bruno Kischinhevsky
Matheid Menezes Jacomo
Kino Deloge
Lima Duarte
Terence Groothusen
Het is vanzelfsprekend dat er nog wijzigingen in de selectie plaatsvinden want we zitten natuurlijk nog volop in de tranferperiode of in verband met andere redenen

Technische staf FC Dordrecht

Trainer. Gerárd de Nooijer
Ass trainer. Johan Versluis
Ass. Trainer. Ben Kinds
Fysio. Patricia Maasland
Verzorger Michael koedam
Team manager Ariejan Wallaard en Duco Bolte

Op proef?

Volgens Alle Jent (@ajmeulen) komt Danny Bakker (ex-Cambuur) zaterdag op proef bij FC Dordrecht spelen.

Selectie SDS

Volgens de laatste berichten is de volledige selectie van SDS beschikbaar voor deze interessante wedstrijd. Zie hier.

Programma boekje

Voor aanvang van de wedstrijd is er een programmaboekje te krijgen met daarin de juiste informatie. Tevens verwachten wij daarin een voorwoord van Marco Boogers van FC Dordrecht (in het Nederlands) en een voorwoord van Willem Wijnia, voorzitter van SDS  (in het Frysk).

Entree

De entree voor deze wedstrijd is slechts 3 euro. Tot 18 jaar is er zelfs gratis entree. Voor die drie euro krijg je er ook nog een programmaboekje bij met verloting van vleesprijzen.