SDS 1 eensgezind

It ferlette ferslach oer de SDS-trein
29 september 2003
SDS 1 wint van Anjum
30 september 2003

De ferslachjouwer fan Anjum hat op voetbalnoord de striid fan Anjum en SDS analyseard. Hy komt ta in bysûndere konkluuzje:

Op sportpark “de Skoalleseize”te Easterein traden zaterdag twee ongeslagen ploegen tegen elkaar aan. Zowel SDS als Anjum hadden negen punten verzameld uit de eerste drie wedstrijden. Na afloop bleek dat SDS een hele goede gedreven ploeg is. Anjum had eigenlijk weinig of niets in te brengen tegen een scherp , maar zeker niet onsportieve thuisclub. Waar het in Easterein elders zeker niet eensgezind is , daar is de eensgezindheid op het voetbalveld een van de peilers waar de manschappen van trainer Cees Jansen op varen.

Wat kinne wy dêr noch oan taheakje: Lit in foarbyld wêze foar it hiele doarp!!!!