Reaksje spiler SDS 1

20 augustus 2003
SDS 1 ferliest oefenwedstriid
21 augustus 2003

Hjir noch efkes in reaksje fan in spiler fan SDS 1 op it stikje fan in besoarchde supporter oer de wedstriid SDS – ONS:

Geachte lezers:

Hierbij een reactie van een speler op het stukje van de bezorgde S.D.S.
supporter.
Natuurlijk heeft u volkomen gelijk dat er bepaalde dingen gebeurden die
niet helemaal door de beugel konden,en moeten we de hand in eigen boezem steken. Toch hebben wij niet alleen schuld dat de wedstrijd eerder werd afgeblazen want ook de spelers van ONS lieten zich in het veld gelden met enkele ellebogen,spuggen en kwetsende opmerkingen richting S.D.S. en grensrechter Enne Bruinsma. Dit wordt echter niet altijd waargenomen vanaf de kant en dan is het wel heel gemakkelijk om net te doen voorkomen dat S.D.S. de wedstrijd heeft verziekt terwijl onze tegenstander er net zoveel aan heeft bijgedragen dat dit kon gebeuren.
Ik beloof u, dit was een incident en de volgende wedstrijd houden we de kop
erbij , vergeet echter niet dat voetbal emotie is en dan gebeuren er inderdaad wel eens dingen die niet zouden moeten gebeuren.

Speler S.D.S.1