Krokuscup foar D’s op it MFT!

SDS-wepsjop!
16 februari 2015
Weppers tiisdei 17-2
16 februari 2015

Yn de foarjiersfakansje wurdt der op it MFT yn Easterein in toernoai organiseare foar alle D-pupillen. Der sil fuotbald wurde om de saneamde Krokuscup. Der wurdt 4 tsjin 4 spile mei lytse goaltsjes. Der wurdt fuotballe mei in plofbal en op sealskuon. It toernoai is op woansdei 25 febrewaris im 13.30 oere. Alle D’s hawwe al in opjefteformulier krigen fia de mail, mar sy kinne harren hjirûnder ek opjaan:

De Krokuscup vv SDS

Ha voetballers uit de D-pupillen! Dit jaar hebben jullie de primeur, we gaan als voetbalvereniging namelijk een straatvoetbaltoernooi speciaal voor jullie organiseren. Het toernooi wordt gespeeld op woensdag 25 februari op het MFT (multifunctionele terein) in Easterein.
We spelen 4 tegen 4 met kleine goaltjes, op zaalschoenen met plofbal. Omdat het weer nog best wel koud is raden we jullie aan je daar op te kleden, ook tussen de wedstrijdjes door is het belangrijk jezelf warm te houden.
Ga jij deze nieuwe uitdaging met ons aan en zien we jou op 25 februari om 13:30 uur????
Vul hieronder het formulier in. Invullen kan tot en met uiterlijk zondag 22 februari.

De jeugdcommissie.