It Meinte-Sixma-toernoai

Weppers tiisdei 23-10
23 oktober 2012

Hey voetballers,

jullie hebben je allemaal aangemeld voor het Meinte Sixma toernooi van 2012!

Er doen net als vorig jaar maar liefst 100 voetballers mee, dus het wordt zeker weten vet spannend.

Het toernooi begint om 13:00 uur precies, dat betekent dat iedereen uiterlijk om 12:45 uur aangekleed en wel aanwezig moet zijn.

Aangekleed wordt mee bedoeld, dat je je voetbalschoenen aan hebt (veters goed vast), scheenbeschermers om en sportkleren aan.

Het toernooi duurt tot ongeveer 17:00 uur, neem dus een koekje en wat te drinken mee. Ook is het mogelijk om in de kantine drinken of een hapje te kopen. Let wel op dat je geen verpakkingsmateriaal of ander afval laat slingeren op de velden.

De wedstrijdjes van het toernooi worden op een half veld gespeeld (ook voor de D-pupillen) en duren 15 minuten. Deze 15 minuten zijn inclusief wisselen van teams, zorg dus dat je klaar staat.

Gebruikelijk voor de toernooien van SDS is dat de spelers uit de standaard teams F1, E1 en D1 er voor zorgen dat hun teams klaar staan en de opstelling bepalen. Voor de F-pupillen is het wenselijk dat er één of meer van de ouders de kinderen helpt en/of begeleid tijdens een wedstrijd. Dus heit, mem, pake of beppe blijf gezellig kijken en help mee.

We hopen op een stralende dag en heel veel sportplezier. Maar mocht onverhoopt het weer roet in het eten gooien, houd dan de mail en de site (www.vv-sds.nl)  in de gaten.

Tot woensdag,

Jeugdcommissie SDS

Meinte Sixma hat in soad foar SDS betsjutten. Yn de Treffer fan oktober stiet in stik oer wa ’t hy wie en wat hy foar SDS allegear dien hat.