Fan de kommisje wedstrydsekretariaat

24 augustus 2014
Seleksje SDS 2 – WPB 2
25 augustus 2014
Afgelopen zaterdag is voor alle spelers het nieuwe voetbalseizoen weer begonnen. Veel is hetzelfde gebleven, maar er zijn ook enkele zaken gewijzigd. Één van die zaken is het wedstrijdsecretariaat. Aan het eind van vorig seizoen nam André Vink na negen jaar afscheid als wedstrijdsecretaris. Een taak die André vele jaren combineerde met scheidsrechtercoördinator. Die laatste taak werd aan het begin van vorig seizoen seizoen overgenomen door een scheidsrechterscommissie.
Ook het wedstrijdsecretariaat wordt nu overgenomen door een commissie. Die commissie bestaat uit de volgende personen: Harm Auke Dijkstra, Pieter de Boer en Robert Schildkamp. Harm Auke is verantwoordelijk voor de senioren en de A1. Pieter is verantwoordelijk voor de B’s, C’s én de D’s. Robert is verantwoordelijk voor de E’s en de F’s. Het wedstrijdsecretariaat is bereikbaar via wedstriidsekretaris@vv-sds.nl.

Één van de in het oogspringende zaken die de commissie heeft veranderd is het wedstrijdschema. Dit wordt niet langer wekelijks gemaild, maar is altijd te zien via de volgende link:

Wedstrydprogramma SDS

We doen als commissie onze uiterste best om de overgang zo soepel mogelijk te laten verlopen. Als er desondanks iets niet helemaal goed gaat dan horen we dat graag.
Graag via
wedstriidsekretaris@vv-sds.nl

Tot slot wensen we iedereen een sportief seizoen
2014-2015!