De Skoalleseize hat it der mar drok mei.

Wepperkes -tiisdei-
22 augustus 2005
Wepperkes -woansdei-
23 augustus 2005

Afgelopen zaterdag was er weer volop drukte op de Skoalleseize
Behalve sporters waren ook bestuur en vrijwilligers  weer druk bezig.
Zo zijn alle uiteinden van de drainages op het B veld aan de kant van Tinus Hoekstra  vervangen en opnieuw goed op afwateren gelegd.

De gesnoeide takken op bovengenoemde plaats ( 6 aanhangers vol ) opgeruimd, en een aanhanger vol oud hout e.d. opgeruimd.

Jaap en Hans Kooistra zijn begonnen in de boxen en hebben alle oude plavonds al verwijderd en opgeruimd , alsmede de banken en kapstokken.

Deze week wordt verder gegaan met de boxen om te zorgen dat ze er straks weer pico bello bij staan.
Verder vonden we Gerlof Gerlofsma bereid om het hek bij het kleine trainingsveld  eens goed na te kijken en daar waar nodig te repareren.

Ook is er op het toegangspad naar het nieuwe trainingsveld nog een lichtmast bijgeplaatst en het bestaande armatuur schoongemaakt zodat onze voetballers een goed verlicht pad hebben.

Komende weken weken zal er nog veel moeten gebeuren om e.e.a netjes te krijgen voor de opening van het nieuwe trainingsveld.

Maar met de inzet van velen zal dat wel lukken.

Bestuur Stichting “De Skoalleseize”