Bekerwedstriid LSC 2 – SDS 2

15 oktober 2019
Weppers freed 18-10-2019
18 oktober 2019

Fan ús spesjale ferslachjouwer Jan Los, dy’t mooglik in plakje fûn hie yn dizze 100 jier âlde monumentale tribune fanwege de oanhâldende rein.

Gisteravond vond de bekerwedstrijd plaats in Sneek tussen lsc en sds 2.
Sds ging voortvarend van start in de eerste helft, redelijk veel kansen gehad om de score te openen maar helaas werd het doel niet gevonden. In de zestiende minuut raakte Jurjen geblesseerd en werd gewisseld. Van der Kamp moest hierdoor een omzetting in het team doen. Lsc kwam er een paar keer gevaarlijk uit via de snelle buiten spelers , geen resultaat want de verdediging van sds en keeper verhinderde dat zij scoorden. Tot kort voor rust en corner voor lsc en hier werd uit gescoord.
Na de rust trok lsc de wedstrijd na hun toe en had verschillende kansen om te scoren, net zoals sds in eerste helft konden ook zij het net niet vinden. Sds herpakte zich en kreeg weer grip op het spel, lsc werd vast gezet.
Kortom eerste helft had sds iets meer verdiend, tweede helft voor een toen beter spelend lsc op de laatste tien minuten na.
Eindstand 1-0.
LSC 2  door in de beker.