Beker

16 september 2018
Weppers moandei 17-9-2018
17 september 2018

De jeugd heeft de bekerrondes er op zitten. Een mooie periode om te wennen aan de nieuwe teams en eventueel leiders. Van de jeugd zijn zowel de jo15 als de jo13 door. Ook de mo17 en 13 zijn door. Top!
Vanaf zaterdag gaat het om het echie! Elk team speelt eerst een halve competitie. Na de winterstop volgt een nieuwe indeling, op basis van de ranking van de zgn. herfstcompetitie. We starten de competitie met 14 jo teams en 3 mo teams.

Een vreemde eend in de bijt is jo19-2, die volledig bestaat uit spelers uit Nijland. Om toch de mogelijkheid te hebben om spelers van elkaar te gebruiken in tijden van tekorten, hebben we hier voor een samenwerkend team gekozen. Vanzelfsprekend is ook het super ST 15-2 weer echt gemengd. Ook met 1 van de beide trainingen in Nijland en bij drukte op de Skoalleseize, ook wedstrijden daar.

Als laatste team is ook de jo7 gestart met training en mini league 2×2 wedstrijden. Ik zocht nog begeleiding voor de training, maar het is zo leuk dat ik niet weet of ik er wel zonder kan…6 jongens met een hele positieve uitstraling! Toppers worden het.
Kom gerust eens kijken op zaterdagmorgen op het kleine veld en je weet meteen wat ik bedoel. Zaterdag 22 september spelen we om 11 uur.

Belangrijke data:

26 september: jeugdleiders- en -trainersvergadering om 19.30 uur Skoalleseize

Woensdag 24 oktober: Meinte-Sixma-toernooi voor mo/jo8-9-10-11 en 13 om 13.30 uur.

En natuurlijk op (…) november de ledenvergadering. We verwachten per team in ieder geval 5 jeugdleden ( vanaf de mo/jo17) en de trainers en leider. Verder alle scheidsrechters natuurlijk.

Met groet namens Marjo, Lize en Rinske,
Tjerk, foarsitter jeugd